برگزاری چهل و ششمین نشست ستاد ارتقاء تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه سلامت
برگزاری چهل و ششمین نشست ستاد ارتقاء تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه سلامت

با حضور مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، چهل و ششمین نشست ستاد ارتقاء تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه سلامت برگزار شد.

به گزارش پگاه خبر، مشاور عالی رئیس دانشگاه در نشست صبح امروز ستاد ارتقاء تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه سلامت با تبریک آغاز ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان در ماه مهمانی خدا، وجود اتاق تمیز برج پژوهشی را در تسریع اجرای برنامه ها و تولیدات دانش بنیان مهم خواند.

دکتر «محمود نجابت» در ادامه با تقدیر از مسوولان دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی دانشگاه در زمینه برگزاری دومین جشنواره علوم نوین، انگیزه و توان اساتید و دانشجویان این دانشکده برای اجرای این رویداد علمی را ستودنی دانست.

او اضافه کرد: توسعه اقدامات آموزشی، علمی و فناوری در دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی می تواند زمینه ساز ارتباط بیشتر و موثرتر و ترویج علم و فناوری در جامعه باشد که حاصل آن، توسعه و ارتقای طرح های تحقیقاتی است.

مشاور عالی رئیس دانشگاه همچنین همکاری و ارتباط دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی با مدرسه استعدادهای درخشان را از دیگر برنامه ها و فعالیت های خوب این دانشکده عنوان کرد.

حمایت از طرح های و برنامه های علمی، تحقیقاتی و دانش بنیان از دیگر تاکیدهای دکتر نجابت در نشست امروز ستاد ارتقاء تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه سلامت بود.

در این نشست همچنین دکتر «نگار آذرپیرا» رئیس برج پژوهشی حضرت محمد رسول الله(ص) گزارشی از روند اقدامات انجام شده در زمینه بهره برداری از اتاق تمیز برج پژوهشی و دکتر «هادی علیقلی» رئیس دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی نیز گزارشی از روند برگزاری دومین جشنواره علوم نوین و همچنین اقدامات این دانشکده در راستای ترویج فناوری، به حاضران ارایه کردند.

ارایه گزارش اعضای ستاد ارتقاء تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه سلامت از اقدامات انجام شده در واحدهای مختلف دانشگاه در راستای اجرای برنامه های این ستاد، از دیگر محورهای این نشست بود.

چهل و ششمین نشست ستاد ارتقاء تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه سلامت، صبح امروز بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۲ در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، برگزار شد.

انتهای پیام/