ارائه ۲۷۹۵ خدمت عمرانی به مددجویان استان فارس
ارائه ۲۷۹۵ خدمت عمرانی به مددجویان استان فارس

مدیر کل امداد فارس از ارائه ۲ هزار و ۷۹۵ خدمت عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در ۹ ماهه امسال خبر داد. به گزارش پگاه خبر ، محمد بذرافشان ، مدیر کل کمیته امداد استان فارس با اعلام اینکه ازابتدای سال تاکنون ۲ هزار و ۷۹۵ خدمت عمرانی به مددجویان تحت حمایت این […]

مدیر کل امداد فارس از ارائه ۲ هزار و ۷۹۵ خدمت عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در ۹ ماهه امسال خبر داد.


به گزارش پگاه خبر ، محمد بذرافشان ، مدیر کل کمیته امداد استان فارس با اعلام اینکه ازابتدای سال تاکنون ۲ هزار و ۷۹۵ خدمت عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده است، گفت: به منظور تعمیر، تکمیل و باز سازی این تعداد خدمت عمرانی در استان، اعتباری به میزان ۳۶۰ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال هزینه شده است.
او با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال تاکنون ۲۹۰ واحد مسکن روستایی و ۳۷۰ واحد مسکن شهری برای مددجویان خریداری و احداث شده است.همچنین ۲۰۰۰ واحد مسکن شهری و روستایی در استان مورد تعمیرات جزئی و کلی قرار گرفتند.
مدیر کل امداد فارس یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون ۱۲۷ واحد مسکن نیمه تمام روستایی و شهری تکمیل شده و ۸ واحد مسکن نیز برای مددجویان در طرح مهاجرت از شهر به روستا تامین شده است.
بذرافشان در پایان به هزینه کرد اعتبارات مسکن مددجویی در بازه زمانی مذکور اشاره کرد و گفت: از ۳۶۰ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال اعتبار هزینه شده، ۴۱ میلیارد و۷۴۰ میلیون ریال از محل زکوات استان، ۵۰ میلیارد ریال توسط خیران، ۳۲ میلیارد و ۳۱۷ میلیون ریال از محل کمک های مردمی و مابقی از محل اعتبار دولتی، امدادی و تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تامین و هزینه شده است.
انتهای پیام