تقدیر فرماندار شهرستان شیراز از شورای اسلامی شهر و شهرداری این کلان‌شهر
تقدیر فرماندار شهرستان شیراز از شورای اسلامی شهر و شهرداری این کلان‌شهر

فرماندار شهرستان شیراز در آیین رونمایی از ۶۰ پروژه زیست محیطی، خدماته شهری و زیباسازی شهرداری شیرازاز ارائه خدمات و تلاش و فعالیت‌های جهادی شهرداری این کلان‌شهر در طول سال جاری تقدیر کرد.

به گزارش پگاه خبر، لطف‌اله شیبانی در آیین رونمایی و آغاز عملیات اجرایی ۶۰ پروژه زیست محیطی، خدمات شهری و زیباسازی شهرداری شیراز از ارائه خدمات و تلاش و فعالیت‌های جهادی شهرداری این کلان‌شهر در طول سال جاری تقدیر کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: نام شهردار کلان‌شیراز و زحمات شورای اسلامی شهر در خدمات به مردم ماندگار شود.

فرماندار شهرستان شیراز همچنین از ویژه همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز در برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را با مجموعه اجرایی و نظارتی این شهرستان تقدیر کرد.

 

 

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از خدمات مدیریت شهری تقدیر کرد

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در آیین رونمایی از ۶۰ پروژه زیست محیطی، خدمات شهری و زیباسازی شهرداری از زحمات مدیریت شهری در حوزه شهرداری و شورای اسلامی شهر قدردانی کرد.

بنابراین گزارش، سید ابراهیم حسینی در آیین رونمایی از ۶۰ پروژه زیست محیطی، خدمات شهری و زیباسازی شهرداری شیراز از زحمات مدیریت شهری در حوزه شهرداری و شورای اسلامی شهر قدردانی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: آنچه را که زحمت کشیدید موجبات رضایت مردم را فراهم کند که نتیجه خشنودی مردم خشنودی خداوند متعال است.