دانش‌آموزان ناحیه سه شیراز به یاد دانش‌آموز شهید آرشام سرایداران و شهدای حرم شاهچراغ علیه‌السلام، ۲۸۸ اصله نهال کاشتند
دانش‌آموزان ناحیه سه شیراز به یاد دانش‌آموز شهید آرشام سرایداران و شهدای حرم شاهچراغ علیه‌السلام، ۲۸۸ اصله نهال کاشتند

مراسم روز درختکاری با شعار«ایران سرسبز، ایران قوی» در مدارس آموزش و پرورش ناحیه‌ی سه شیراز برگزار شد.

به گزارش پگاه خبر، همزمان با اجرای مراسم روز درختکاری در مدارس، دانش‌آموزان دبستان دخترانه امام جعفر صادق علیه‌السلام با همراهی جمعی از مسوولان اداره، در پارک نور واقع در محدوده دروازه قرآن، نهال کاشتند.
این برنامه با هدف توجه هر چه بیشتر به حفظ فضای سبز و لزوم نگهداری و حفاظت از آن در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه و بالا بردن فرهنگ درختکاری انجام شد.
بر اساس این گزارش، مقداری بذر نهال نیز برای کاشت در اردوگاه امام خمینی (ره) و توزیع در بین دانش‌آموزان مدارس برای گسترش فضای سبز با هدف تشویق خانواده‌ها و دانش‌آموزان به حفظ محیط‌زیست، در ناحیه سه شیراز توزیع شد.
کاشت نهال از سوی دانش‌آموزان دبستان شاهد حیات با حضور اعضای شورای شهر شیراز، شهردار منطقه هشت ومعاونان شهرداری این منطقه و همراهی جمعی از مسوولان اداره ناحیه سه انجام شد. دانش‌آموزان ۲۵ اصله نهال را به یاد شهید آرشام سرایداران و شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراع علیه‌السلام در زمین نشاندند.
مدارس منوریان، امام جعفر صادق، امام موسی کاظم، بوشهری یک، عرفان، شاهد شهید کشاورز، شهید بهزاد زارع، بوعلی و شهید دستغیب نیز با اجرای برنامه‌های مختلف از قبل کاشت نهال، برپایی نمایشگاه‌های نقاشی، گل و گیاه، غذا و نمایشگاه محیط‌زیست در روز درختکاری فعال بودند.

انتهای پیام/