با تلاش شبانه پاکبانان شیرازی، بنرها و پوسترهای انتخاباتی جمع آوری شد
با تلاش شبانه پاکبانان شیرازی، بنرها و پوسترهای انتخاباتی جمع آوری شد

شهروندان صبح ۱۲ اسفند را با شهری پاکیزه آغاز کردند. سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز از پاکسازی بنر و پوسترهای تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر شیراز با تلاش شبانه پاکبانان خبر داد.

به گزارش پگاه خبر، روح الله خوشبخت ضمن ابراز خرسندی از حضور پر شور و مردمی شهروندان شیرازی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و قدردانی از نامزدهای انتخاباتی که در محل های مجاز اقدام به نصب تبلیغات خود کردند گفت: تبلیغات محیطی یکی از مراحل مهم در ایجاد شور و شوق انتخاباتی و همچنین معرفی کاندیداها برای مشارکت مردمی است.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات نیز تبلیغات در مکان های مختلف شهر نصب شده بود و کاندیداهای محترم این دوره پایبند به قوانین بودند و باعث شد فرایند پاکسازی با سرعت بیشتری انجام گیرد قدردانی نمود و عنوان کرد: پس از برگزاری انتخابات در یازدهم اسفند ماه، چهره شهر شیراز در صبح‌گاه شنبه دوازدهم اسفند با تلاش و زحمت بی وقفه پاکبانان خدوم از پوسترها و بنرها پاکسازی شد.

به گفته سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز این عملیات با حضور ۳۰۰ پاکبان مجهز به همه تجهیزات و لوازم ایمنی و بیش از ۳۰ دستگاه خودرو نظیر تانکر، واترجت، خودرو جمع آوری مواد قابل بازیافت، خودرو حمل پسماند و با نظارت ۱۱ کارشناس اجرایی و حضور ۱۱ کارشناس HSE انجام شد.

در ضمن شهروندان در صورت مشاهده موارد جزئی عدم پاکسازی می توانند با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/