مشارکت ۷۷۰هزار نفر از مردم فارس تا کنون  در انتخابات
مشارکت ۷۷۰هزار نفر از مردم فارس تا کنون  در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: ۷۷۰ هزار نفر از مردم استان فارس تا یک ساعته گذشته بر اساس استعلام آنلاین و آفلاین آرای خود را ثبت کردند.

به گزارش خبرنگار پگاه خبر، اسماعیل قزل سفلی ظهر امروز _ جمعه یازدهم اسفند_ در نشست خبری با خبرنگاران در محل استانداری فارس ابراز داشت: فرآیند دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ آغاز شد و بر اساس برنامه‌ریزی که انجام شد در کشور پیشرو بودیم.
وی ادامه داد: شعبات سیار و ثابت از ساعت ۶ و ۸ صبح استقرار یافتند و سامانه بر خط آماده اخذ آرا شد.
قزل سفلی تصریح کرد: ۳۵۱۴ شعبه اخذ رأی عوامل اجرایی انتخابات میزبان رأی دهندگان بودند و در دو دقیقه ابتدایی آغاز فرایند رأی‌گیری بیش از ۱۲۰ نفر حضور داشتند.
رئیس ستاد انتخابات استان فارس بیان داشت: رأی دهندگان می‌توانند با یکی از مدارک پنج‌گانه نسبت به ارائه رأی اقدام کنند.
وی خاطر نشان کرد: بر اساس گزارشاهایی که از سوی فرمانداران شهرستانها اعلام می‌شود مردم از ابتدای صبح در پای صندوق‌های رأی حضور داشتند و شور و مشارکت بسیاری را شاهد بودیم.
قزل سفلی افزود: مردم توجه داشته باشند جهت جلوگیری از ضایع شدن حق داوطلبین هنگاموشمارش ارا، نام و نام خانوادگی و کد داوطلبان نوشته شود.
رئیس ستاد انتخابات استان فارس اضافه کرد: بر اساس استعلام در فرآیند برگزاری انتخابات شاهد حضور تعداد بسیاری از جوانان زیر ۴۰ سال به ویژه آقایان و بالغ بر ۴۶ درصد حضور بانوان را شاهد بودیم.
وی یاداوری کرد: تاکنون در شعب اخذ رأی هیچ‌گونه کمبود تعرفه رأی نداشته‌ایم و با تدابیر و تمهیداتی که اندیشیده شده است در این خصوص با مشکل مواجه نیستیم.
انتهای پیام/