فرایند رای گیری دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با حضور در شعب اخذ رای حرم مطهر شاهچراغ(ع) 
فرایند رای گیری دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با حضور در شعب اخذ رای حرم مطهر شاهچراغ(ع) 

استاندار فارس، امام جمعه شیراز به همراه جمعی از مسئولین با حضور در حرم مطهر شاهچراغ(ع) رای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش پگاه خبر، استاندار فارس با آغاز فرایند رای گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با حضور در شعب اخذ رای حرم مطهر شاهچراغ(ع)
ضمن یاد و خاطره  حضرت امام و شهدای مطهر گفت: شهدا با خون خود راه را باز کردند تا امروز مردم عزیز ایران بتوانند خودشان در تعیین سرنوشتشان دخالت و تصمیم بگیرند و موثرترین تصمیم گیرنده برای تعیین سرنوشت خود مردم عزیز باشند.
دکتر ایمانیه افزود: امروز در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری هستیم باز هم مردم عزیز ما انشاالله در صحنه خواهند بود به شکل پرشکوه و پر رنگ و در راستای تعیین سرنوشتشون تصمیمات خودشان را خواهند گرفت.
وی ادامه داد: مردم ما به کسانی رای خواهند داد که هم تقوا را رعایت می کنند و هم دیانت دارند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند مردم متخصصی میخواهند که کارها را به خوبی به عهده بگیرد افزود: نمایندگان توجه داشته باشند در کاری که می خواند بر عهده بگیرند و انشالله که به منزل مقصود برسانند و هم مبارز با فساد را سرلوحه ی فعالیت های خودشان و تصمیمات خودشان قرار دهند و همچنین منافع ملی رو بر منافع شخصی و خانوادگی است ترجیح خواهند داد.

انتخابات زمینه سعادتمندی و سربلندی مردم کشور است
آیت الله لطف اله دژکام نماینده ولی‌‌فقیه در فارس با بیان اینکه امید است این انتخابات برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری زمینه سعادتمندی، عزتمندی و سربلندی برای مردم شریف کشورمان باشد افزود: امروز یک حماسه جدید با همت و تلاش مردم ایران خلق خواهد شد که دشمنان اسلام و ایران را ناامید می کند .

وی افزود: از طرف دیگر امید است این انتخابات برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری زمینه سعادتمندی، عزتمندی و سربلندی هرچه بیشتر برای همه ایرانیان عزیز و مردم شریف کشورمان فراهم کند.

امام جمعه شیراز ضمن از حضور  همه افرادی که برای برگزاری این انتخابات به صورت امن و سالم با مشارکت قوی تلاش کردند تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/