آخرین دوره پلکانی کاهش عوارض سال جاری با ۸ درصد تخفیف/ ۲۰ درصد تخفیف شامل فعالان حوزه صنعت ساختمان می‌شود
آخرین دوره پلکانی کاهش عوارض سال جاری با ۸ درصد تخفیف/ ۲۰ درصد تخفیف شامل فعالان حوزه صنعت ساختمان می‌شود

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز اعلام کرد: آخرین دوره طرح پلکانی کاهش عوارض ۸ درصدی شهرداری شیراز از سه‌شنبه ۸ اسفند‌ماه تا پایان سال جاری آغازشده است.

به گزارش پگاه خبر، حمیدرضا اسماعیلی بیان کرد: تخفیفات در این طرح از اول سال ۱۴۰۲ تا پایان سال به‌صورت پلکانی کاهش پیدا کرد و این فرصت تنها برای کسانی بود که به‌صورت نقدی عوارض شغلی، ساختمانی و بهای خدمات شهرداری (شغلی و پسماند) خود را پرداخت کنند.

وی همچنین یادآور شد: مودیانی که تاکنون‌ نسبت به پرداخت نقدی عوارض ساختمانی و بهای خدمات شهرداری (شغلی و پسماند) خود اقدام نکرده‌اند، می‌توانند برابر مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز تا پایان سال جاری، از فرصت ایجادشده استفاده کنند و همچنین امتیاز ورود به جشنواره خوش‌حسابی عوارض سال ۱۴۰۲ و مجوز ورود به قرعه‌کشی این جشنواره را بگیرند

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز همچنین شهروندان گرامی می‌توانند برای اطلاع بیشتر و نحوه پرداخت انواع مختلف عوارض خود به درگاه الکترونیکی شهرداری شیراز shiraz.ir مراجعه کنند.
اسماعیلی با اشاره به اینکه با تصویب طرح بسته‌های تشویقی توسط شورای شهر برای سازندگان، ۱۲ درصد تخفیف در نظر گرفته‌شده، افزود: با احتساب مجموع این تخفیفت جهت حوزه صنعت ساختمان درمجموع ۲۰ درصد تخفیف شامل این فعالان می‌شود و موقعیت ویژه‌ای برای سازندگان ساختمان محسوب می‌شود.

وی گفت: مالکین نیز می‌توانند برای پرداخت عوارض نوسازی ملک خود هم با مراجعه به مناطق یازده‌گانه شهرداری و هم با ورود به سامانه خدمات اینترنتی یکپارچه شهرسازی شهرداری شیراز به نشانی eshahr.shiraz.ir و همچنین با ورود به درگاه خدمات هوشمند سرو شیراز به نشانی sarv.shiraz.ir نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند.

انتهای پیام/