آیین تقدیر از برگزیدگان جامعه دانشگاهی علوم پزشکی شیراز در جشنواره های قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی   
آیین تقدیر از برگزیدگان جامعه دانشگاهی علوم پزشکی شیراز در جشنواره های قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی   

در آیینی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از برگزیدگان مرحله دانشگاهی و کشوری جامعه دانشگاهی علوم پزشکی شیراز در بیست و ششمین و بیست و هفتمین جشنواره های قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تقدیر شد.

 

 

 

 

 

به گزارش پگاه خبر، رییس دانشگاه در این آیین ضمن قدردانی از تلاش فعالان حوزه قرآن و عترت دانشگاه در کسب صدرنشینی دانشگاه برای هشتمین سال پیاپی در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، افتخار آفرینی آنان را تبریک گفت.

دکتر «سید وحید حسینی» بیان کرد: این موفقیت ها با تلاش، آموزش، مدیریت، برنامه ریزی و دلسوزی کسب شده است.

مسوول ارشد حوزه سلام فارس با آرزوی موفقیت های روز افزون برای یکایک کادر مجموعه سلامت، ابراز امیدواری کرد تا به برکت قرآن کریم، نیت هایمان قرآنی و فعالیت هایمان بر اساس دستورات قرآنی باشد.

مدیر مرکز توسعه فعالیت های قرآن و عترت مدیریت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش فعالان این حوزه، از اساتید، کارکنان و دانشجویان برای شرکت در بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت دعوت کرد و گفت: نام نویسی در این رویداد قرآنی تا پنجم اسفند ۱۴۰۲ تمدید شده است.

«عطاء اله امیدواری» افزود: بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد و کسب عنوان صدرنشینی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جشنواره قرآن و عترت برای هشتمین سال پیاپی از دستاوردهای مهم دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این زمینه است.

تخصیص امتیاز ارتقاء فرهنگی برای اساتید، امتیاز آموزش ضمن خدمت کارکنان در سال ۱۴۰۲، امتیاز فرهنگی در جشنواره دانشجویان نمونه سراسر کشور ویژه مقام آوران اول تا سوم در مرحله دانشگاهی، کشوری و ملی، امتیاز فرهنگی آزمون پذیرش دستیار تخصصی و استعدادهای درخشان ویژه دانشجویان و اختصاص دو نمره تشویقی دروس معارف اسلامی(جهت ترم بهمن) از جمله مزایای این رویداد قرآنی است.

این رویداد قرآنی شامل بخش آوایی(شفاهی)، بخش معارفی(کتابخوانی)، بخش ادبی، بخش فناوری و تولیدات رسانه ای، بخش پژوهشی، بخش هنری، بخش ویژه(مسابقات هفتگی) و بخش بین‌الملل(ویژه دانشجویان غیر ایرانی) است و هر داوطلب می‌تواند همزمان در ۶ رشته از ۶ بخش جداگانه شرکت کند و آثار خود را به بخش های هنری، ادبی، پژوهشی، فناوری و تولیدات رسانه ای، به دبیرخانه جشنواره دانشگاه علوم پزشکی شیراز ارسال کند.

حجت الاسلام والمسلمین «محمد شجاعی» دیگر سخنران این آیین بود که در مورد عظمت قرآن کریم، توضیحاتی ارایه کرد.

این آیین، عصر امروز سه شنبه، یکم اسفند ۱۴۰۲، با حضور دکتر «محمد نجابت» مشاورعالی رییس دانشگاه، دکتر «محمدحسین انباردار» معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه، مدیران ارشد دانشگاه و همچنین اساتید، کارکنان و دانشجویان در سالن های سینا و صدرای دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/