سه اصل اعتماد، پاسخگویی و پاسخ دهی باید از خود مسئولین آغاز شود
سه اصل اعتماد، پاسخگویی و پاسخ دهی باید از خود مسئولین آغاز شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد پیشگیری از تبعیض و فساد در امور مملکت، بیان کرد: ما مسئولین باید نقد را از خودمان آغاز کنیم و در فعالیت های خود سه اصل اعتماد، پاسخگویی و پاسخ دهی را دنبال کنیم.

 

 

 

 

به گزارش پگاه خبر، مجتبی دهقان پور در نشست ستاد جهاد تبیین استان فارس، گفت: در جایی که دشمن با استفاده از رسانه موجب ناامیدی در جامعه می شود وظیفه‌ ما این است که با تولید محتوای بیشتر و با شفاف سازی و روشنگری، دستاوردها و خدماتی که به مردم عزیزمان ارائه شده است را تبیین کنیم.
این مقام مسئول، بر اهمیت تاثیر رسانه و فضای مجازی در جهاد تبیین تاکید کرد و افزود: باید مطالبه گری را به سمتی ببریم که نقش های مشترک مردم و دولت با هم‌ ایفا شود و با بیان نقاط ضعف و قوت برای رسیدن به یک جامعه مدنی مطلوب حرکت کنیم.
وی تصریح کرد: مردم ما نشان دادند که با همه محدودیت های موجود و با وجود گلایه هایی که در بحث معیشت دارند، متحد و همگون برای حفظ آرمان های نظام تلاش می کنند.
دهقان پور با اشاره به اهمیت بحث گفتمان سازی در رسانه، افزود: باید مسائل را به نحوی تبیین کنیم که موجب افزایش اعتماد مردم به دولت شود و با گفتگوی با مردم دلایل عدم تحقق بعضی از اهداف مطرح شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اظهار امیدواری از حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه، گفت: براساس راهبردهایی که مقام معظم رهبری به ما تاکید فرمودند، مشارکت حداکثری مردم قطعا می تواند به استحکام اقتصاد کمک کند چرا که یک مجلس قوی می تواند قانون متقن و مطمئنی را تصویب کند و اقدام لازم برای نیل به اهداف مد نظر مردم را انجام دهد.

انتهای پیام/