عید همدلی در کمیته امداد فارس برگزار می شود
عید همدلی در کمیته امداد فارس برگزار می شود

مدیر کل امدادامام خمینی(ره) فارس گفت: جشن نیکوکاری امسال در ۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار شامل ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری ، ۸۰۰۰ مدرسه استان فارس و از طریق درگاه های اینترنتی برگزار می شود.

 

 

 

به گزارش پگاه خبر، مرتضی موصلی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی و تشکر از حضور موثر مردم نیکوکار استان در مناسبت های مختلف، ابرلز داشت: هر ساله مردم نیکوکار استان با مشارکت در این آیین حسنه از فرزندان ایتام و نیازمندان دستگیری کرده و کمک های خود را اهدا می کنند.
او ادامه داد: امسال نیز همچون سالهای گذشته جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور از ابتدای بهمن ماه آغاز شده و تا ۲۲ اسفند ماه ادامه خواهد داشت که در ۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار امداد، مراکز نیکوکاری، درگاه های اینترنتی و ۸۰۰۰ مدرسه استان برگزار می شود.
موصلی افزود: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان تعداد ۴۰۰ هزار پاکت با کد QR ، کد دستوری USSD و شماره کارت مجازی اختصاصی هر شهرستان تهیه و در مدارس توزیع شده است.کمک های جمع آوری شده در هر مدرسه بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می شود.
مدیر کل کمیته امداد فارس در پایان یادآور شد: مردم نیک اندیش استان علاوه بر پایگاه های امدادی، معابر و مراکز نیکوکاری می توانند از چندین درگاه به صورت غیر حضوری کمک های خود را به نیازمندان اهدا کنند.کد دستوری USSD کمیته امداد فارس که با شماره گیری #۰۷۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه قابل پرداخت است؛ شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ و شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ که به دریافت کمک خیران جهت جشن نیکوکاری اختصاص دارد. همچنین نیک اندیشان می توانند جهت همراهی و کمک عدد یک را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۱ ارسال کنند.
انتهای پیام/