نذر حجاب با عرضه چادر و عبا در نمایشگاه مد و لباس شیراز؛ آیین گشایش ۲۹ بهمن ساعت ۱۶
نذر حجاب با عرضه چادر و عبا در نمایشگاه مد و لباس شیراز؛ آیین گشایش ۲۹ بهمن ساعت ۱۶

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه، چهارمین نمایشگاه مد و لباس شیراز از ۲۹ بهمن برگزار می شود، اعلام کرد: در این نمایشگاه؛ لباس اجتماع از جمله مانتو، شلوار، ملزومات حجاب و چادر و عبا موجود است و نذر حجاب نیز با عرضه چادر و عبا به قیمت مناسب تولید، ارائه خواهد شد.

 

 

 

 

 

به گزارش پگاه خبر، ،معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به برگزاری نمایشگاه مدو لباس گفت:   این نمایشگاه با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس و با مجوز از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و از سوی موسسه فرهنگی هنری نیکان شهر راز برگزار خواهد شد.

موسوی نژادیان،  افزود: نمایشگاه مد و لباس شیراز از یکشنبه ۲۹ بهمن ماه شروع خواهد شد و تا سه شنبه ۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در محل سالن تشریفات مجتمع فرهنگی هنری رفاهی دانشگاه شیراز برپاست و مردم می‌توانند در ساعت‌های ۱۱ تا ۲۱ از آن بازدید کنند.

وی با اعلام اینکه، ۱۰۰ برند برتر، طراح و تولید کننده استانی و ملی لباس و پوشش اسلامی، تولیدات خود را در این نمایشگاه عرضه می کنند، اشاره داشت: آیین افتتاحیه رسمی چهارمین نمایشگاه مد و لباس شیراز با حضور مقامات استان، روز یکشنبه ساعت ۱۶ برگزارخواهد شد.

انتهای پیام/