میز خدمت عشایری شهرستان فسا برگزار شد
میز خدمت عشایری شهرستان فسا برگزار شد

به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی، میز خدمت و نشست هم اندیشی معتمدین عشایری از ایلات عرب خمسه در علی آباد جنگل شهرستان فسا برگزار گردید.

 

 

 

به گزارش پگاه خبر، مدیرکل امور عشایر فارس ضمن یادآوری رشادت ها، از خودگذشتگی ها و ولایتمداری عشایر استان فارس در برهه های حساس تاریخ ایران اسلامی گفت: عشایر همواره دین خود را به نظام و انقلاب اسلامی ایران ادا کرده و پشتیبان نظام و ولایتند و در مسیر رشد و تعالی این مملکت از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نمی کنند.

کریمی در ادامه افزود: یکی از مهمترین موضوعات پیش رو در کشورمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است که با شناختی که از عشایر غیور استان فارس داریم مشارکت حداکثری را پیش بینی میکنیم. امید است با حضور فعال و آگاهانه عشایر برگ زرین دیگری در انتخاب خادمین جمهوری مقدس اسلامی ایران در تاریخ پر فروغ عشایر استان نمود ویژه داشته باشد.

وی با اشاره به رشد چشمگیر خدمات به عشایر طی دو سال گذشته گفت با تمام تلاش هایی که در تمام عرصه ها منجمله آبرسانی پایدار، ایجاد اشتغال پایدار، بازگشایی و راهگشایی ایلراه های عشایری و… کماکان مشکلاتی در حوزه عشایر وجود دارد که امیدواریم با برنامه ریزی های مدونی که در اداره کل صورت گرفته است، در آینده ای نزدیک شاهد حل و فصل مواتع و مشکلات در امر خدمات رسانی و توزیع عادلانه آن در استان و شهرستان فسا باشیم.

بنابراین‌گزارش، در برنامه میز خدمت با حضور حجت الاسلام قائمی نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس و رئیس کمیته روستایی عشایری دهه فجر استان، کریمی مدیر کل امور عشایر فارس و هیات همراه، سرهنگ شکوهی فرمانده سپاه عشایر، رضازاده مدیر آموزش و پرورش عشایر، کمالی مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر، حسنلی رئیس اداره مرتع اداره کل منابع طبیعی استان، سلیمانیان معاون عمرانی فرمانداری شهرستان، تعدادی از روسای دستگاه های اجرائی شهرستان و همچنین معتمدین، شوراها و عشایر که منطقه در روستای علی آباد جنگل شهرستان فسا برگزار گردید، موانع و مشکلات عشایر توسط معتمدین، شوراها و جمعی از حاضرین مطرح و باتوجه به موضوعات مطروحه، مسئولین حاضر در مراسم، تمهیدات لازم جهت رفع موانع خدمات رسانی به جامعه مولد را در دستور کار قرار دادند.

انتهای پیام/