شهرستان فسا، میزبان نماینده عالی دولت در فارس
شهرستان فسا، میزبان نماینده عالی دولت در فارس

همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر، استاندار فارس در هفتاد و پنجمین سفر شهرستانی خود، به شهرستان فسا سفر کرد.

 

 

 

 

 

به گزارش پگاه خبر، محمدهادی ایمانیه، همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر، در هفتاد و پنجمین سفر شهرستانی خود، به شهرستان فسا سفر کرد.
استاندار فارس در بدو ورود مورد استقبال رسمی محمدصادق صفرپور، فرماندار ویژه شهرستان فسا، حجت الله فیروزی نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین این شهرستان قرار گرفت و با حضور در گلزار شهدای روستای محمودآباد، ضمن قرائت فاتحه، به شهیدان نظام جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد.
نماینده عالی دولت در فارس که در آستانه چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و برای دومین بار در دولت سیزدهم، به شهرستان فسا سفر می کند، ضمن بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن؛ زمین چمن مصنوعی روستای محمودآباد، بوستان بعثت شهر فسا و کتابخانه امیر دریادار سیاری در شهر نوبندگان را افتتاح می کند و همچنین در شورای اداری شهرستان شرکت خواهد کرد.
محمدهادی ایمانیه در این سفر در چهارمین همایش فرصت های سرمایه گذاری و اقتصادی استان شرکت می کند و به رسم دستور ثابت دور دوم سفرهای شهرستانی خود، بصورت مستقیم با تعدادی از سرمایه گذاران، فعالین اقتصادی و مردم بی واسطه دیدار خواهد کرد.
انتهای پیام/