باید قدردان زحمات شبانه روزی جامعه ی رسانه ای باشیم
باید قدردان زحمات شبانه روزی جامعه ی رسانه ای باشیم

علیرضا زجاجی گفت: همه باید قدردان زحمات شبانه روزی جامعه ی رسانه ای کشور باشیم و کمیته بوکس شطرنج ایران به دنبال تعامل بیشتر و بهتر با این قشر زحمتکش است.

 

 

 

 

 

به گزارش پگاه خبر، علیرضا زجاجی بیان کرد: به شخصه اعتقاد دارم که رسانه نقش بسزایی در نشان دادن و انعکاس ابعاد مختلف اتفاقات و رویداد ها در جهان دارد که باید باتوجه به این نکته به رسانه نگاه ویژه تری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: به خصوص در بخش ورزش این نکته بسیار اهمیتش بیشتر میشود،خبرنگاران و اصحاب رسانه بعنوان یک عنصر تأثیرگذار و حتی می‌توان گفت بازوان اصلی فدراسیون ها در کنار ورزشکاران و قهرمانان،در بسط و بالا بردن افتخارآفرینی و انتشار اخبار این عزیزان در بین افکار عمومی گام مؤثری را بر می دارند.

زجاجی اظهار داشت: در جاهایی هست که خیلی از خبرنگاران عزیز از ظن، گمان و نگاه کارشناسی خودشان انتقاداتی را می کنند که همینجا جادار از آن ها تشکر کنم و نظراتی را می دهند که از نگاه آن ها واقعا دلسوزانه است و شاید تعداد بسیار معدودی از برخی از افراد باشند که بخواهند مسائل را به حاشیه ببرند ولی من فکر می کنم که قریب به اکثر خبرنگاران و کارشناسان ورزش از نگاه مثبت خود به موضوعات نگاه می کنند و اظهار نظر می کنند.

دبیر کمیته بوکس شطرنج  در مورد نقش رسانه ملی و خبرگزاری های کشور برای پیشبرد اهداف رشته بوکش شطرنج عنوان کرد: ما نیازمند حمایت بیش از پیش رسانه ملی مخصوصا خبرگزاری ها به این ورزش هستیم.

باتوجه به این که بنیانگذار این رشته در آسیا و ایران دکتر فریدون پویا است می‌توانیم مسابقات خارجی را میزبان شویم و هرچه بیشتر این رشته را به مردم بشناسیم باتوجه به این نکته باید نگاه ویژه ای به این رشته شود.

وی ادامه داد: به نظر من با توجه به خاص بودن این رشته، بوکس شطرنج را فقط و فقط باید از نگاه بوکس شطرنج دید ولاغیر، بوکس شطرنج فقط یک ورزش نیست بلکه یک فرهنگ است و فرهنگ هم قسمتی از هویت یک ملت است در نتیجه نگاه همه باید به این ورزش باشد که در سال های آینده نیز شاهد افتخارآفرینی ملی پوشان ایرانی در بزرگترین رویدادهای ورزشی دنیا باشیم.

زجاجی در مورد برنامه های روابط عمومی در سال پیش رو اظهار داشت:
باتوجه به اینکه بنده جدیدا به سمت سرپرست روابط عمومی بوکس شطرنج منصوب شدم در نظر دارم که اطلاع رسانی از جمله درج اخبار، نتایج مسابقات، گزارشات، تصاویر و ویدیوهای آموزشی مخصوصا نکات تغذیه، آسیب شناسی وعلم تمرین مرتبط با بوکس شطرنج و قهرمانان آن را از طریق صفحات مجازی در برنامه های ما قرار دارد که با کمک شما ورزشی نویسان این اتفاق صورت می‌گیرد.

ضمن اینکه برقراری ارتباط نزدیک با خبرنگاران حوزه دیداری، شنیداری و نوشتاری به منظور تعامل بیشتر با این قشر زحمتکش در جهت پیشبرد اهداف کمیته بوکس شطرنج جمهوری اسلامی ایران نیز در دستور کار این کمیته قرار دارد.

انتهای پیام/