اجازه نمی دهیم اعتماد مردم به آرا، مخدوش شود
اجازه نمی دهیم اعتماد مردم به آرا، مخدوش شود

استاندار فارس در جمع اعضا ستادهای نظارت بر انتخابات استان، با اشاره بر اینکه صندوق رأی، امانتی گرانبها در نزد برگزار کنندگان انتخابات است، گفت:از حوزه های نظارتی می خواهم بر مجریان انتخابات هم نظارت کنند تا درصورتی که به نفع شخص خاصی اقدامی صورت پذیرد، حتما موضوع را پیگیری کنند تا اعتماد مردم به صندوق آرا مخدوش نشود.

 

 

 

 

 

 

به گزارش پگاه خبر،  محمدهادی ایمانیه شنبه ۱۴ بهمن در جلسه ستاد نظارت بر انتخابات استان فارس ضمن تبریک ایام ماه رجب و گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: با تدبیر بنیان گذار انقلاب اسلامی مبنی بر تاسیس شورای نگهبان و لحاظ آن در بطن قانون اساسی، این نهاد ارزشی، همواره از انحراف نظام جلوگیری کرده است.
استاندار فارس، وجود رهبری و شورای نگهبان را دو رکن، برای جلوگیری از انحراف نظام دانست و بر اهمیت برگزاری انتخابات های مختلف و متعدد در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: انتخابات ۱۱ اسفند ماه سال جاری اهمیتی دو چندان دارد، چرا که پس از دوره ای برگزار می شود که تمام جبهه استکبار و مخالفان جمهوری اسلامی، متحد شده بودند تا پیشرفت و توسعه ایران عزیز را متوقف کنند، اما به مقصود پلید خود نرسیدند؛ محکم در میدان هستیم و با برگزاری انتخاباتی باشکوه، اقتدار ایران اسلامی را بالاتر خواهیم برد.
نماینده عالی دولت در فارس در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت چهار اصل امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت در انتخابات اظهار داشت: امنیت انتخابات را در دستگاه های اجرایی با همکاری همه نهادها تامین خواهیم کرد و شما بعنوان ستادهای نظارت، در سه حوزه رقابت، مشارکت و سلامت نقش بی بدیلی دارید.
وی، خواستار حداکثر همکاری لازم بین ستادهای اجرایی و ستادهای نظارت در فارس شد و بر ضرورت امانت داری در فرآیند انتخابات تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: قطعا از رقابت سالم حمایت می شود، اما صندوق های رأی، امانتی گرانبها نزد دست‌اندرکاران انتخابات است که با دید اعتقادی به آن نگاه می کنیم.
استاندار فارس بر، برخورد قاطع با متخلفان انتخاباتی تاکید کرد و از ستادهای نظارت استان نیز خواست بر عملکرد مدیران اجرایی انتخابات نظارت کنند و ادامه داد: از حوزه های نظارتی می خواهم بر مجریان انتخابات هم نظارت کنند تا درصورتی که به نفع شخص خاصی اقدامی صورت پذیرد، حتما موضوع را پیگیری کنند تا اعتماد مردم به صندوق آرا مخدوش نشود.
وی خطاب به مدیران خود در شهرستان ها نیز گفت: مدیران دولتی به هیچ وجه اجازه ندارند تا پایان فرآیند انتخابات در دفاتر، همایش‌ها و مراسمات منتسب به کاندیداها شرکت کنند؛ در صورت مشاهده این موارد، مراتب را به معاون سیاسی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان منعکس کنید تا برخورد لازم صورت پذیرد.
محمدهادی ایمانیه در پایان با اشاره بر اینکه آماده برگزاری انتخاباتی پرشکوه و در تراز نظام اسلامی هستیم، تصریح کرد: نزدیک به ۹۰ هزار نفر که اغلب از جوانان هستند انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار و بر روند اجرای صحیح آن نظارت می کنند.
انتهای پیام/