حجت‌الاسلام ملک مکان از ارائه ۲هزار عنوان برنامه و تشکیل ۲۷کمیته برای برپایی ویژه‌برنامه‌های دهه مبارک فجر در فارس خبر داد
حجت‌الاسلام ملک مکان از ارائه ۲هزار عنوان برنامه و تشکیل ۲۷کمیته برای برپایی ویژه‌برنامه‌های دهه مبارک فجر در فارس خبر داد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: ۲۷کمیته تخصصی در ستاد که هرکدام برنامه های متنوع و متعدد از نظر کیفی و کمی تشکیل شده است که برای برپایی ویژه‌برنامه‌های چهل و پنجمین دهه مبارک فجر در فارس برنامه ریزی می کنند.

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار پگاه خبر، حجت‌الاسلام حسین ملک مکان، در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به اجرای برنامه های دهه فجر در فارس، بیان داشت: امسال جشن‌های پیروزی انقلاب با برخی از اعیاد رجب و شعبان مصادف شده که جشن‌های این ایام را متنوع تر و بانشاط‌تر می‌کند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس بیان کرد: مراسم گرامیداشت ورود امام خمینی (ره) به وطن در تاریخ ۱۲بهمن‌ماه در گلزارهای شهدا برگزار می‌شود و همچنین گلزارهای سراسر فارس غبارروبی و گلباران می‌شوند.
وی با اشاره به کمیته های ستاد اجرایی برنامه های دهه فجر،  اظهار داشت: کمیته‌های بازازیان و اصناف، فضاسازی شهری، صنعت و معدن، ورزشی،تجارت و ورزشی برخی از این کمیته‌ها هستند و مهمترین برنامه‌های آنها جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به تداوم جشن های دهه فجر در متاطق شهری و روستایی افزود: بیش از ۱۲۰ نقطه شهری وحدود ۴ هزار نقطه روستایی فارس میزبان جشن‌ها و راهپیمایی دهه فجر هستند.
حجت الاسلام ملک‌مکان ادامه داد: فارس میزبان همایش بزرگ مهدویت در فارس است که این برنامه شاخص دهه فجر با سخنرانی حجت الاسلام محسن قرائتی برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به شعار محوری دهه فجر امسال تصریح کرد: شعار محوری دهه فجر امسال ” جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن” است.
وی به اجرای برنامه ها از سوی بسیج و سپاه اشاره و خاطر نشان کرد: حدود ۹ هزار عنوان برنامه از سوی بسیج و سپاه پاسداران در فارس اجرا می شود.
وی عنوان داشت: حدود ۱۰۰ برنامه از سوی آموزش و پرورش فارس اجرایی می‌شود و همچنین زنگ انقلاب ساعت ۸:۳۰ روز چهارشنبه  در مدارس استان بصدا در می اید.
ارائه خدمات از سوی گروه‌های جهادی مانند بهداشت و درمان وعمرانی، آموزشی، راه اندازی تیم های انتقال خون و افتتاح پروژه موارد دیگری بود که ملک مکان به ان اشاره کرد.
وی گفت: رزمایش دستاوردها در حاشیه راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه برپا می شود تا همه دستگاههای دولتی و خصوصی دستاوردهای خود را به نمایش عموم بگذارند.
انتهای پیام/
زرین کلاه