معاون جدید فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس منصوب شد
معاون جدید فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس منصوب شد

مراسم تکریم و معارفه معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس برگزار شد.

 

 

 

به گزارش پگاه خبر، در مراسم صبح امروز که با حضور مصطفی جلیلی معاون برنامه ریزی توسعه مدیریت و منابع سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور حکم انتصاب و ابلاغ معاون جدید به وی اعطا گردید.
طی این حکم اسحاق امیدوار به عنوان معاونت فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس منصوب و از تلاشهای رضا نیک منش در زمان تصدی این پست با اهدای لوح تقدیر قدر دانی شد. حجت اله مرادی مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات نیک منش در طول تصدی این معاونت گفت: ایشان طی چند سال گذشته فعالیتهای قابل توجهی در این حوزه داشته اند و گامهای موثری نیز در جهت توسعه عملکرد این مجموعه بویژه اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد نهال و جنگلکاری در عرصه های مختلف منابع طبیعی برداشته شده است.
وی در ادامه پیشبرد اهداف راهبردی در این مجموعه را مستلزم پشتکار و مشارکت تمامی نیروها دانست و اظهار امیدواری کرد: در تلاشیم تا با ایجاد تعامل مناسب ضمن ارتقا و پیشرفت این مجموعه گام های مثبتی نیز در جهت حفاظت از عرصه ها برداشته شود.
در پایان این مراسم موضوعات اداری ،مالی، رفاهی و معیشتی پرسنل، ساختار اداری، تبدیل وضعیت نیروها، در جلسه امروز بررسی و پاسخهای لازم توسط معاون برنامه ریزی توسعه مدیریت و منابع سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور داده شد.

انتهای پیام/