ملاقات چهره به چهره در میز خدمت استاندار با مردم و فعالین اقتصادی
ملاقات چهره به چهره در میز خدمت استاندار با مردم و فعالین اقتصادی

محمد هادی ایمانیه در جریان دومین دور سفر خود به شهرستان کوه‌چنار با تعدادی از مردم، فعالین اقتصادی و سرمایه گذاران این شهرستان بی واسطه دیدار و گفتگو کرد.

 

 

 

 

به گزارش پگاه خبر، در جریان هفتاد و چهارمین سفر شهرستانی محمد هادی ایمانیه به شهرستان های استان فارس و در دومین نوبت سفر به شهرستان کوه‌چنار، استاندار فارس با ۲۷ نفر از مردم، فعالین اقتصادی و سرمایه گذاران این شهرستان بصورت چهره به چهره دیدار کرد و بدون واسطه به سخنان مردم گوش کرد و دستورات لازم در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.
استاندار فارس در حاشیه این ملاقات عمومی که مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی استان نیز حضور داشتند، اظهار داشت: رویکرد بنده بعنوان نماینده دولت در فارس در دومین دور سفر به شهرستان های استان فارس برپایی میز خدمت و ملاقات عمومی با مردم، سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی شهرستان ها، باهدف رفع مشکلات و گره گشایی از امورات مردم است و مدیران استانی نیز مکلفند علاوه بر تشکیل میزهای خدمت جداگانه، در این جلسات شهرستانی حضور یافته و تمام همت خود را برای حل مشکلات مردم، بسیج نمایند.
ایمانیه خاطر نشان کرد: در جریان سفر به شهرستان کوه‌چنار با همراهی ۳۰ نفر از مدیران ارشد دستگاه های اجرایی فارس مشکلات مردم، فعالین اقتصادی و سرمایه گذاران این شهرستان را بی واسطه از خودشان شنیدیم و برای مرتفع کردن آنان تمهیدات لازم اتخاذ شد.
وی با اشاره به ظرفیت موجود در ناحیه صنعتی شهرستان کوه‌چنار تصریح کرد: سرعت احداث واحدهای صنعتی و بنگاه های اقتصادی در ناحیه صنعتی این شهرستان قابل قبول است و با توجه به شرایط موجود این منطقه از لحاظ ایجاد اشتغال در رتبه های برتر در بین شهرستان های فارس قرار دارد.