در کمیته رسانه ای دهه فجر مطرح شد؛ ضرورت رویکردی نو در نگاه رسانه‌ها به دهه فجر انقلاب اسلامی
در کمیته رسانه ای دهه فجر مطرح شد؛ ضرورت رویکردی نو در نگاه رسانه‌ها به دهه فجر انقلاب اسلامی

طی جلسه ای با حضور رئیس گروه تبلیغات و رسانه، معاون فرهنگی و مدیر روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با نمایندگانی از رسانه های استان، بر این نکته تاکید شد که در دهه فجر امسال رسانه های چاپی و برخط رویکرد متفاوت تری را در مقایسه با سال های گذشته نسبت به ویژه برنامه های این دهه در پیش بگیرند.

 

 

 

 

جلسه کمیته تخصصی رسانه های مکتوب و برخط برای دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به عنوان دبیر این کمیته معرفی شده بود. در این جلسه که با حضور مدیران رسانه های چاپی و پایگاه های خبری تشکیل شده بود پیشنهای اداره کل برای هر چه بهتر برگزار شدن ایام دهه فجر و پوشش رسانه های آن تبادل نظر شد.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جلسه فوق گفت: با توجه به درپیش بودن دهه فجر، شورای هماهنگی کشور سالانه ساختار مشخصی را تعریف و آیین نامه ای را در این خصوص به استان های کشور ابلاغ می کند.

غلامرضا خوش‌اقبال اظهار کرد: امسال برای نخستین بار کنترل ساختارهای رسانه ای دهه فجر و راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه به طور خاص به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شده است و متولیان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها، کمیته تخصصی نظارت و کنترل رسانه ها خواهند بود.

در جلسه فوق که نمایندگانی از صدا و سیما، روزنامه های خبرجنوب، عصر مردم، تماشا، سبحان، خبرگزاری ایرنا و خبرگزاری پیام خبر و دیگر اعضا حضور داشتند، راهکارها و پیشنهاداتی برای تولید محتوای هرچه بهتر درخصوص دهه فجر و راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه از طرف این نمایندگان ارائه شد.

اختصاص ویژه نامه مختص دهه فجر در روزنامه ها ، طراحی پوستر و روزشمار، اینفوگرافی، چاپ گزارش ها و مقالاتی با هدف پیوند دادن بهتر فرزندان دهه هشتاد و نود با دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی و … پیشنهاداتی بود که از طرف نمایندگان این رسانه ها مطرح و مقرر شد هر رسانه با توجه به امکانات و مقتضیات خود اقداماتی را در این باره انجام دهد.

گفتنی است؛ جلسه مذکور دوشنبه ۲ بهمن در سالن گفت و گوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار شد.

انتهای پیام/