طرح آفتاب بانک سینا پیشرو در ارائه تسهیلات قرض الحسنه بدون سود
طرح آفتاب بانک سینا پیشرو در ارائه تسهیلات قرض الحسنه بدون سود

مدیر منطقه فارس و کهکیلویه و بویراحمد، از ارائه تسهیلات قرض الحسنه بدون سود درقالب طرح افتاب در بانک سینا خبر داد.

 

 

به گزارش خبرنگار پگاه خبر، بابک رستگار در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه این طرح با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه بدون سود تعریف شده است، ابراز داشت: اعطای وام قرض الحسنه طرح افتاب با نرخ کارمزد صفر درصد براساس ضریبی از میانگین معدل موجودی یک ماهه تا ۱۲ماهه صورت می گیرد.
وی با اشاره به گروه هدف مشمول این طرح بیان داشت: تمامی مشتریان حقیقی و شرکت های حقوقی جهت پرداخت وام به پرسنل زیر مجموعه خود می توانند در این طرح شرکت کنند.
مدیرعامل بانک سینا در تشریح جزئیات این طرح ادامه داد: نوع سپرده در بانک باید قرض الحسنه پس انداز و حداقل مبلغ افتتاح حساب ۵۰۰هزار ریال بمدت ۱الی ۱۲ماه سپرده گذاری شود.
رستگار به نوع تسهیلات نیز اشاره و اظهار داشت: مبلغ تسهیلات حداکثر ۳میلیارد ریال و قرض الحسنه بدون کارمزد می باشد.
وی افزود: نسبت مبلغ وام به معدل سپرده۱۳تا ۱۴۷درصد و دوره بازپرداخت ۶تا ۴۸می باشد.
وی در مورد نحوه انتقال وام به دیگران نیز یاداورشد: پس از سپرده‌گذاری و موعد دریافت وام، وام‌گیرنده  می‌تواند با تکمیل فرم انتقال امتیاز دریافت وام را به پدر، مادر، همسر، فرزندان، خواهر و برادر خود واگذار کند.
رستگار افزود: کارفرمایان حقیقی نیز می‌توانند امتیاز وام خود را با ارائه مدارک به سوابق بیمه‌ای که حداقل سه ماه باشد و تکمیل فرم انتقال امتیاز وام، به پرسنل زیرمجموعه خود منتقل کنند.

انتهای پیام/