بازارچه‌های جدید و توسعه میدان‌ مرکزی میوه و تره‌بار در دستور کار شهرداری شیراز است
بازارچه‌های جدید و توسعه میدان‌ مرکزی میوه و تره‌بار در دستور کار شهرداری شیراز است

شهردار کلان‌شهر شیراز در نشست رابطین شورای اسلامی شهر با سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز گفت: بازارچه‌های جدید و توسعه میدان‌ مرکزی و ایجاد میدان‌های دوم و سوم میوه و تره‌بار در دستور کار است.

۵

 

 

 

 

به گزارش پگاه خبر، شهردار کلان‌شهر شیراز که از طریق تماس تلفنی میهمان این نشست بود، با تأکید بر این موضوع که سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی یکی از عوامل ایجاد رضایت‌مندی در شهروندان است، اظهار کرد: هدف شورای اسلامی شهر و شهرداری در این بخش کسب سود مادی نیست بلکه کوتاه کردن دست واسطه‌ها، کیفیت خدمات و درنهایت رضایت‌مندی شهروندان، در دستور کار قرار دارد.

محمدحسن اسدی بابیان اینکه در یک سال گذشته اقدامات خوبی در سازمان ساماندهی مشاغل شهری انجام‌شده است، خاطرنشان کرد: طراحی بازارچه‌های جدید و توسعه میدان مرکزی میوه و تره‌بار و میدان‌های دوم و سوم از طرح‌های خوبی است که در دستور کار قرارگرفته و باید با جدیت دنبال و پیگیری شود.

خدمات‌دهی مطلوب به شهروندان نیازمند نظارت مستمر در مراکز عرضه خدمات است
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این نشست گفت: در حوزه ساماندهی مشاغل مزاحم شهری اقدامات خوبی انجام‌شده است که نتایج آن در آینده نزدیک نمایان خواهد شد.

محمدتقی تذروی با بیان اینکه خدمات‌دهی مطلوب به شهروندان نیازمند نظارت مستمر در مراکز عرضه خدمات است، اظهار کرد: منابع انسانی شهرداری برای نظارت بر این مراکز با حجم گسترده خدمات محدود است و رابطین شورا باید در این زمینه با ما همکاری بیشتری داشته باشند.

توجه ویژه به منافع شهروندان از ایجاد زیرساخت‌ها تا شروع اقدامات عملیاتی سازمان

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز نیز در این نشست با بیان اینکه نقشه راه و گام‌های عملیاتی ساماندهی مشاغل مزاحم شهری در شیراز تدوین‌شده است، اظهار کرد: در ابتدا متناسب با نیازهای شهر و شهروندان زیرساخت‌ها و فرآیندهای موردنیاز در مسیر تحول سازمان شناسایی و طی یک سال گذشته بر اساس مأموریت‌های سازمانی در حوزه ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده و ساماندهی مراکز عرضه خدمات و محصولات، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده است.

پژمان شفیعی تصریح کرد: با ایجاد چارچوب‌های کاری و برپایِ برنامه‌ریزی دقیق، بودجه عمرانی سازمان با افزایش حدود ۵ برابر نسبت به یک سال گذشته در قالب پروژه‌های پژوهشی، هوشمند سازی، ساماندهی مشاغل آلاینده، ساماندهی مشاغل بی‌کانون، احداث بازارچه‌ها و بهسازی و نگهداری میدان مرکزی میوه و تره‌بار تدوین‌شده که نشان‌دهنده تحول و پویایی در سازمان برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.

وی طراحی بازارچه‌ها با الگوی جدید را از دیگر اقدامات مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: به‌زودی کلنگ اولین بازارچه با الگوی جدید دریکی از مناطق کلان‌شهر شیراز به زمین زده خواهد شد‌.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز با تأکید بر ارتباط مستمر با رابطین شورا به‌عنوان نمایندگان مردم، بیان کرد: با توجه به‌ضرورت اثرگذاری مطالبات و خواسته‌های به‌حق شهروندان در برنامه‌ها و پروژه‌های سازمان، تلاش می‌کنیم از نظرات یاوران و رابطین شورا استفاده و به این ارتباط پایدار و مستمر شود.

ارتباط مدیران با مردم به معنای پویایی و فعالیت سازمان است

مشاور شهردار شیراز در حوزه ارتباطات مردمی بابیان اینکه ارتباط با مدیران به معنای پویایی و فعالیت یک سازمان است، عنوان کرد: ارتباط با مردم در شهرداری بسیار گسترده و مبنای فعالیت‌های آن است.

غلامرضا شهریاری بابیان اینکه رابطین شورای اسلامی شهر شیراز یک گروه منسجم و پل ارتباطی میان مدیران و مردم هستند، گفت: مردم باید از اقدامات شهرداری مطلع و ارتباط با محلات تقویت شود.

انتهای پیام/