صدور ۱۸۲۳ اخطار به صنایع فارس عطا پورشیرزاد مدیرکل محیط زیست استان فارس با اشاره به حمایت از فضای سبز صنایع گفت: همواره از صنایع که فضای سبز را در دستور کار قرارداده‌اند حمایت می کنیم تا صنایع سبز را داشته باشیم و در راستای آلایندگی صنایع، پایش مداوم از صنایع صورت می‌گیرد. وی […]

 

صدور ۱۸۲۳ اخطار به صنایع فارس

عطا پورشیرزاد مدیرکل محیط زیست استان فارس با اشاره به حمایت از فضای سبز صنایع گفت: همواره از صنایع که فضای سبز را در دستور کار قرارداده‌اند حمایت می کنیم تا صنایع سبز را داشته باشیم و در راستای آلایندگی صنایع، پایش مداوم از صنایع صورت می‌گیرد.

وی به پایش و اخطارهای داده شده به صنایع اشاره کرد و افزود: در سال گذشته ۷۷۱ مورد اخطار به‌ واحدهای صنعتی داده شده است و امسال با توجه به پایش مکرر تا کنون ۱۸۲۳ مورد اخطار به صنایع داده شده است.

کمبود هزار نفری نیرو انسانی
مدیرکل محیط زیست استان فارس، کمبود نیروی انسانی را مورد توجه قرارداد و گفت: بر اساس استاندارد جهانی استان فارس ۱۲۵۰ هکتار محیط زیست حفاظت شده دارد که باید بر اساس هر هکتار یک محیط بان باشد اما اکنون با شمارش مدیران شهرستان کمتر از ۲۲۰ نیرو داریم که امسال ۲۸ نفر نیز در آستانه بازنشستگی هستند و درواقع بیش از هزار نفر کمبود نیروی انسانی داریم.

انتهای پیام/