با مشارکت و همراهی شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر  طرح اصلاح ارتباطات خطوط ورو‌دی به پست ۲۳۰ کیلوولت برازجان در مدار قرار گرفت
با مشارکت و همراهی شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر  طرح اصلاح ارتباطات خطوط ورو‌دی به پست ۲۳۰ کیلوولت برازجان در مدار قرار گرفت

پروژه اصلاح ارتباطات خطوط ورودی به پست ۲۳۰ کیلوولت برازجان از سوی شرکت برق منطقه ای فارس اجرایی شد و در مدار قرار گرفت.

 

 

 

به گزارش پگاه خبر، محمدرضا شجاعی پور مدیر امور انتقال نیروی بوشهر با تشریح اقدامات انجام شده در این زمینه افزود: با اجرای این طرح مناطق برازجان ، گناوه ، دشتستان ، کازرون و چنارشاهیجان در استان های فارس و بوشهر از مزایای اجرای آن بهره مند شدند.
وی ، اعتبار این طرح را ۱۲ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: مدت زمان اجرای این پروژه ۸ روز فشرده کاری بود. با برقراری ارتباط مستقیم نیروگاه گناوه با پست دشتستان جهت بهبود وضعیت پست های انتهایی مراکز مصرف برازجان و گناوه و برقراری ارتباط خط ۸۰۵ نیروگاه کازرون به پست ۲۳۰ کیلوولت برازجان و برقراری ارتباط خط ۸۲۲ چنارشاهیجان به نیروگاه کازرون و راه اندازی حفاظت باسبار ۸۲ در ایستگاه ۲۳۰ برازجان برخی از اهداف طرح محقق گردید.
مدیر امور انتقال نیروی بوشهر خاطر نشان کرد: از دیگر اهداف اجرای پروژه اصلاح ارتباطات خطوط ورودی به پست ۲۳۰ کیلوولت برازجان، رفع پرباری خطوط انتقال نیروگاهی و اصلاح گردش توان، راه اندازی حفاظت باسبار ۸۲ در پست ۲۳۰ کیلوولت برازجان بوده است که محقق گردید.
وی ادامه داد: با تلاش چند ماهه همکاران بهینه سازی و آماده شدن مقدمات کار پروژه، واریانت خطوط نیروگاه کازرون ، برازجان ، گناوه ، دشتستان، در ۱۴ مرحله و ۸ روز کاری فشرده، این طرح در مدار بهره برداری قرار گرفت.
شجاعی پور ضمن قدردانی از تلاش همه کارشناسان و مهندسین و متخصصین، اضافه کرد : با اجرای این طرح علاوه بر تغییرات عمده در امکان بارگیری مناسب از خطوط انتقالی نیروگاهها، حفاظت باسبار ۲۳۰ کیلوولت برازجان نیز تکمیل و در مدار قرار گرفت.

انتهای پیام/