ایجاد بیش از ۳ هزار طرح اشتغال توسط بانوان استان فارس
ایجاد بیش از ۳ هزار طرح اشتغال توسط بانوان استان فارس

در ۹ ماهه امسال بیش از ۷ هزار فرصت شغلی در استان توسط مددجویان تحت حمایت این نهاد و نیازمندان دهک های ۱ تا ۵ جامعه ایجاد شده است که بیش از ۳ هزار از این طرح ها توسط بانوان کارآفرین بوده است.

 

 

 

 

به گزارش پگاه خبر، سید اسماعیل جوادی, معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره)استان فارس با تاکید بر توانمندسازی مددجویان تحت حمایت این نهاد و نیازمندان دهک های ۱ تا ۵ جامعه گفت: مددجویان با توانمندسازی و فراهم شدن اشتغال، خودکفا شده و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج می‌شوند.
جوادی در ادامه یادآور شد: در ۹ ماهه امسال تعداد ۷ هزار و ۸۴۰ فرصت شغلی با اعتبار ۹ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال ایجاد شده است.
او ادامه داد: از تعداد طرح های مذکور، ۳ هزار و ۷۹۴ طرح مربوط به بانوان کارآفرین خانوارهای تحت حمایت امداد بوده است و اشتغال های ایجاد شده برای بانوان سرپرست خانوار، ۴۵ درصد در مناطق روستائی و ۵۵ درصد درمناطق شهری می باشد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد فارس در پایان خاطر نشان کرد: مشاغل ایجاد شده عمدتا در رسته های قالی بافی و صنایع دستی ، خدمات توزیعی ، آرایشگری و پوشاک و… می باشد.
انتهای پیام/