پراکنش پروژه‌ها در شیراز نشانه عدالت در سطح شهر است/ افزایش و تحقق بودجه شهرداری شیراز نشان از تلاش جهادی و شبانه‌روزی دارد
پراکنش پروژه‌ها در شیراز نشانه عدالت در سطح شهر است/ افزایش و تحقق بودجه شهرداری شیراز نشان از تلاش جهادی و شبانه‌روزی دارد

نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام‌جمعه شیراز با بیان اینکه در هر گوشه شهر، شهرداری در حال تلاش است، گفت: پراکنش پروژه‌ها در شیراز نشانه عدالت در سطح شهر است

 

 

 

به گزارش پگاه خبر، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در جلسه شورای مدیران شهرداری شیراز ضمن تقدیر از شورای اسلامی شهر و شهرداری این کلان‌شهر بابت تلاش‌های مشهود در سطح شهر، اظهار کرد: در هر گوشه شهر، شهرداری در حال تلاش است.

وی افزود: تحقق بودجه شهرداری شیراز با افزایش قابل‌توجهی که طی دو سال گذشته تاکنون داشته نشان از تلاش جهادی و شبانه‌روزی این مجموعه دارد.

امام‌جمعه شیراز با بیان اینکه اثر مطلوب فعالیت‌‌ها در تداوم و استمرار آنهاست، گفت: در زمینه اقدامات عمرانی باید برنامه‌ریزی صحیح، معقول و متعارف انجام شود.

آیت‌الله دژکام تصریح کرد: تعریف پروژه‌ها نیز با امکانات و اعتبارات موجود باشد.

وی همچنین پراکنش پروژه‌ها در کلان‌شهر شیراز را نشانه عدالت در سطح شهر ذکر و عنوان کرد: در سطح ملی نیز تلاش دولت مبنی بر تعریف پروژه متناسب با میزان دارایی است.

نماینده ولی‌فقیه در فارس در پایان سخنان خود تصریح کرد: کار خوب نزد خداوند ضایع نمی‌شود و این نقطه برتری فرهنگ ما نسبت به تمدن اروپایی است.

بنابراین گزارش؛ در این جلسه که سردار لطف‌الله یداللهی رئیس دفتر نهاد نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام‌جمعه شیراز، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، شهردار شیراز، اعضای شورای اسلامی شهر، قائم‌مقام شهردار، معاونین شهرداری، شهرداران مناطق یازده‌گانه، رؤسای سازمان‌ها و مدیران کل شهرداری نیز حضور داشتند، سردار یداللهی به بیان بخشی از رشادت‌ها و خاطرات سردار سپهبد شهید سلیمانی همزمان با چهارمین سالگرد این سردار رشید اسلام پرداخت.

همچنین در این جلسه، آرش فرج‌زاده قائم‌مقام شهردار، جمعی معاونین شهردار و دبیر شورای شهرداران مناطق یازده‌گانه شیراز به ارائه گزارشی از وضعیت شهرداری و مجموعه متبوع خود پرداختند.

انتهای پیام/