امید کلید اصلی قفلهای اینده است که توسط رسانه ها رشد می کند
امید کلید اصلی قفلهای اینده است که توسط رسانه ها رشد می کند

مدیر اموزش و پرورش ناحیه سه شیراز گفت: ایجاد نشاط و امید برای ایندگان شاه کلید قفلهای اینده است که توسط رسانه ها رشد و پرورش پیدا می کند.

 

 

به گزارش خبرنگار پگاه خبر، سید عبدالصمد موسوی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به تاثیر امید در بین دانش اموزان؛ ابراز داشت: دانش آموزان باید قدر دستاورد‌ها،خلاقیت‌ها و میزان اثر گذاری‌ها و داشته‌ها را بدانند، چرا که نا امیدی نوعی مرگ است.
وی تصریح کرد: در بیانیه گام دوم سند تحول تعلیم و تربیت، دانش را عامل عزتمندی، قدرتمندی و توانمندی میداند و شالوده یک ایران قوی است.
مدیر اموزش و پرورش ناحیه سه شیراز بیان داشت: در سند یونسکو و اسناد بالادستی از رسانه به عنوان نیروی قابل توجه و قدرتمند یاد کرده و در واقع اهمیت و شغل خبرنگاران را نشان می‌دهد.
موسوی تصریح کرد: با در کنار هم قرار گرفتن رسانه و اموزش و پرورش میتوانیم با  ترویج زندگی غربی مقابله و سبک ایرانی اسلامی را جایگزین کنیم.
وی ادامه داد: طرح‌های مدرسه محوری در آموزش و پرورش و طرح مسجد محوری و ارتباط با منزل، مسجد و مدرسه برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و محیط‌های امن طی دوسال اخیر در حال اجراست که از طرحهای موفق بوده است.
مدیر اموزش و پرورش ناحیه ۳ افزود: با توجه به برگزاری انتخابات پیش رو و ایجاد شور و نشاط بین رأی اولی‌ها، برنامه‌های خوبی برای آن‌ها تدارک دیده می شود که در جامعه اثر گذار باشد.
موسوی از صعود ۱۰پله ای ناحیه ۳در اجرای طرح ها و برنامه های متعدد خبر دادو گفت: کیفیت بخشی اموزش و پرورش در استان رشد چشمگیری داشته است.
به گزارش پگاه خبر، تعداد کل دانش آموزان این ناحیه بیش از ۷۵ هزار نفر است که بیش از ۹هزار نفر را اتباع بیگانه تشکیل داده‌اند و تعداد مدارس و مراکز آموزشی این ناحیه  بیش از ۴۰۰ مرکز می باشد.
انتهای پیام/