همزمان با ایام دهه فجر؛ افتتاح۱۳ پروژه شهری در شهرداری منطقه یک شیراز
همزمان با ایام دهه فجر؛ افتتاح۱۳ پروژه شهری در شهرداری منطقه یک شیراز

شهردار منطقه یک شیراز گفت: در ایام دهه فجر  ۱۳پروژه شهری با ارزش بیش از ۱۰۰میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

 

 

به گزارش خبرنگار پگاه خبر، جهان بین میرزایی،  در سلسله نشست های اصحاب رسانه با شهرداران مناطق ابراز داشت: بیش از ۶۰درصد خدمات شهری شیراز در این منطقه قرار دارد که نیاز به توجه و سرانه ویژه به این منطقه را می طلبد.
وی با بیان اینکه ۶پروژه  در شهرداری منطقه یک شیراز در دهه فجر اماده برای کلنگ زنی است، ابراز داشت: بیش از ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه ها در نظر گرفته شده است.
شهردار منطقه یک شهری شیراز تصریح کرد: منطقه یک با بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در محدوده مرکزی شهر شیراز واقع شده و شامل بزرگترین مرکز دانشگاهی جنوب کشور، ادارات کل، مراکز انتظامی، آموزشی و ورزشی می باشد.
وی بیان داشت: مردم شیراز باید بدانند که ارزش شیراز به باغ های ان است و در حفظ ان کوشا باشند.
میرزایی عنوان داشت: تنها ابرپروژه که در این منطقه اجرا میشود پروژه بزرگراه شهید سلیمانی است و با تملک ۱۶هکتار زمین و اتمام به بهره برداری میرسد.
در ادامه نشست سخنگوی شهرداری گفت: سلسله نشست های روایت امید توسط مجموعه اداره کل روابط عمومی شهرداری شیراز آغاز شده است و برای بیان دستاوردهای شهرداری و توضیح به مردم کلانشهر شیراز توسط شهرداران مناطق ادامه دارد.
رضا جاویدی با اشاره به بحث امید افرینی در جامعه بیان داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر امید افرینی در کشور، شهرداری شیراز بسته ۵۰ هزار میلیارد تومانی را برای افتتاح و کلنگ زنی فراهم کرده است.
وی افزود: محل تامین اجرای این پروژه ها از  عوارض شهری است و این پروژه ها با شعار «شایسته مردم شیراز» افتتاح و کلنگ زنی می شود.

انتهای پیام/