تاکید رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر جهاد علمی دانشجویان برای دانش اندوزی
تاکید رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر جهاد علمی دانشجویان برای دانش اندوزی

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در همایش علمی آموزشی دانشجویان جدید شاهد و ایثارگر دانشگاه و آیین تجلیل از دانشجویان نخبه علمی و آموزشی دانشگاه، بر جهاد علمی دانشجویان برای کسب علم و دانش تاکید کرد.

 

 

 

به گزارش پگاه خبر، دکتر «سید وحید حسینی» در این آیین با بیان اینکه وظیفه اصلی دانشجویان، تلاش در مسیر کسب و توسعه علم، دانش و فرهنگ است، گفت: افرادی که در مسیر علم و دانش، بی ‌وقفه تلاش دارند، جهاد علمی می‌کنند و این مسیر باید ادامه یابد.
او ضمن تبریک به دانشجویان شاهد و ایثارگر برای کسب موفقیت ‌های آموزشی، فرزندان و خانواده های شاهد و ایثارگر را از افتخارات کشور معرفی و بر شناخت و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت نیز، تاکید کرد.
او با اعلام اینکه ۲۳ درصد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز منتسب به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند، شهادت را از بزرگترین افتخارات بشر برشمرد و معتقد و متعهد بودن را از مبانی فرهنگ ایثار و شهادت دانست.
مسوول ارشد حوزه سلامت فارس با تاکید بر عزت و جایگاه فرزندان شاهد و ایثارگر، به مسوولیت خطیر آنان در جامعه اشاره کرد و از دانشجویان خواست تا در مسیر سازندگی، نواندیشی و ارائه خدمات به مردم، بکوشند.
سردار «ابراهیم بیانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس نیز در این آیین بر توسعه فرهنگ شهید و شهادت و تلاش دانشجویان شاهد و ایثارگر در حوزه آموزش تاکید کرد و درخشش دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر را از افتخارات کشور برشمرد.
همچنین در این آیین از دانشجویان ممتاز، نخبه علمی و آموزشی شاهد و ایثارگر دانشگاه نیز تقدیر شد.
دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه و مدیریت و منابع دانشگاه، «مجتبی حدائق» مشاور رئیس دانشگاه و دبیر ستاد شاهد و ایثارگر و جمعی از دانشجویان شاهد و ایثارگر به همراه خانواده نیز در این آیین حضور داشتند.
نزدیک به هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در مراکز علمی زیر مجموعه های دانشگاه علوم پزشکی شیراز مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/