شهدا برای آرامش مردم جان خود را فدا کردند
شهدا برای آرامش مردم جان خود را فدا کردند

فرمانده انتظامی استان در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر شهید گمنام در مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز، گفت: شهدای عزیز ایران اسلامی زیر بار ظلم نرفتند و برای آرامش مردم جان خود را فدا کردند.

 

 

 

 

به گزارش پگاه خبر، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر شهید گمنام در مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز با حضور مسئولان، فرماندهان و کارکنان نظامی و انتظامی، خانواده های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران سرافراز و جمع کثیری از مردم شهید پرور برگزار شد.
در این مراسم، فرمانده انتظامی استان فارس طی سخنانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی، اظهار داشت: دشمنان در دوره های مختلف و به شکل های گوناگون قصد آسیب رساندن به این مرزو بوم و مردم کشور را داشته اند و می خواهند که بین مردم و شهدا فاصله بیندازند ولی به مانند همیشه در این مسیر ناکام ماندند.
سردار “رهام بخش حبیبی” گفت: در دفاع مقدس رزمندگان اسلام و عاشقان حضرت علی بن ابیطالب (ع)، برای آسایش و آرامش مردم عزیز مجاهدت کردند و باعث افتخار و عزت کشور شدند.
وی افزود: امروز این شهید خوشنام و والامقام بعد از سال ها قدم به چشم ما گذاشتند و مهمان ما شدند تا ما حقیقت را فراموش نکنیم و عاقبت به خیر شویم .
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: شهدای عزیز ایران اسلامی زیر بار ظلم نرفتند و برای آرامش مردم جان خود را فدا کردند.
سردار حبیبی تصریح کرد: امروز خادمان مردم در مجموعه انتظامی با تأسی از شهدای دوران دفاع مقدس، برای آرامش و آسایش مردم جان خود را فدا می کنند و از خود مجاهدت و ایثارگری نشان می دهند.

انتهای پیام/