پویش اردوی جهادی مدیریت آموزش و پرورش عشایر فارس
پویش اردوی جهادی مدیریت آموزش و پرورش عشایر فارس

مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس گفت: هشتمین مرحله از سه شنبه های جهادی آموزش و پرورش عشایر این هفته در مدارس عشایری غرب فارس و استانهای همجوار ( نمایندگی کازرون) برگزار می گردد.

 

 

 

به گزارش پگاه خبر، میثم رضازاده چگینی، ابراز داشت: پویش جهادی مدیریت آموزش و پرورش عشایر این هفته در شهرهای نورآباد ، رستم ، کازرون ، قائمیه ، کوهمره نودان ، کوه چنار ، بالاده ، خشت و کمارج ، گچساران ، تنگ ارم و برازجان برگزار میشود.
وی با اشاره به محورهای اصلی این پویش بیان داشت: ️ارزیابی بالینی از کلاس های درس چند پایه، برگزاری جلسه هم اندیشی با آموزگاران، نشست صمیمانه با دانش آموزان، برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه های راهبری، برگزاری جلسه انجمن اولیا و مربیان و حضور تیم پزشکی و تیم مشاوره تحصیلی ، تربیتی و سازشی و تیم اختلالات یادگیری از جمله این محورها می باشد.
وی تصریح‌کرد: حضور پیشکسوتان تعلیم و تربیت، ️بازدید از تمامی آموزشگاه های ابتدایی نمایندگی کازرون و شناسایی و هدایت استعدادها و توانمندی های ویژه دانش آموزان از دیگر عناوین پویش اردوی جهادی می باشد.
رضازاده چگینی ادامه داد: پویش جهادی مدیریت آموزش و پرورش عشایر در تاریخ پنجم و ششم دیماه  برگزار میشود.

به گزارش پگاه خبر این رویداد با حضور روسای ادارات حوزه معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس ، مسئول راهبران آموزشی و تربیتی استان ، مدیر ، شورای معاونین و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش عشایر فارس، پیشکسوتان تعلیم و تربیت عشایر، مسئولین نمایندگی ها و معاونین آموزشی آپ عشایری، مدیران مجتمع، راهبران و سرگروه های آموزشی عشایر فارس و سرگروه های آموزشی مناطق آموزش و پرورش غرب استان فارس برگزار می شود.

انتهای پیام/