تاکید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر سرلوحه قراردادن خدمت به محرومان جامعه
تاکید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر سرلوحه قراردادن خدمت به محرومان جامعه

آیین تقسیم متخصصان جدید سال۹۸ در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با حضور سرپرست دانشگاه برگزار شد. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به قطب پزشکی بودن این دانشگاه در کشور و منطقه اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز علاوه بر ارایه […]

آیین تقسیم متخصصان جدید سال۹۸ در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با حضور سرپرست دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به قطب پزشکی بودن این دانشگاه در کشور و منطقه اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز علاوه بر ارایه خدمات به مردم استان، پذیرای بیمارانی از سایر استان های کشور به ویژه استان های همجوار نیز هست و این امر، اقدام بسیار بزرگی در دانشگاه به شمار می رود.

دکتر «مهرزاد لطفی» با اشاره به جایگاه دانشگاه در منطقه، خطاب به متخصصان جدید دانشگاه گفت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، جوابگوی سیل عظیمی از بیماران و مراجعان از سایر استان ها است، پس لازم است با این نگاه وارد مجموعه دانشگاه شد.

او ادامه داد: دوران دستیاری به پایان رسیده و دوره حرفه ای آغاز شده و لازم است این فرصت را غنیمت شمرده و با تجربه اندوزی، خدمت به مردم، به ویژه محرومان و نیازمندان را سرلوحه کار خود قرار داد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه پزشکان سرمایه های این مملکت هستند، ادامه داد: وضعیت پزشکان به ویژه از نظر سلامت جسمی و روحی بسیار اهمیت دارد و مجموعه دانشگاه برای رفع برخی مسایل و چالش های احتمالی پزشکان و دغدغه های فکری آنان، تلاش می کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با اشاره به گستره وسیع جغرافیایی استان فارس، تامین خدمات درمانی در استان را از وظایف و اولویت های مهم معاونت درمان دانشگاه برشمرد و گفت: این امر مهم جز با تلاش و همت همدیگر به ثمر نمی نشیند.

دکتر «علی اکبری» در حضور متخصصان جدید سال ۹۸ بیان کرد: پزشکان باید پاسخگوی نیازهای درمانی جمعیت استان و مراجعان از استان های همجوار نیز باشند تا میزان رضایتمندی بیماران و مراجعان ارتقا یابد.

مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی و درمانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با بیان اینکه تقسیم متخصصان بر اساس امتیازات آنان انجام می شود، هدف از برگزاری این نشست را آشنایی با اهداف کلان و برنامه های استراتژیک و نحوه عملکرد دانشگاه عنوان کرد.

دکتر «فرشاد فلاحتی» افزود: امیدواریم با همدلی و همراهی متخصصان در کنار یکدیگر، در راستای ارایه خدمات بهینه سلامت به آحاد مردم جامعه و ارتقای شاخص های سلامت در پیشرفت دانشگاه توانمند و کوشا باشیم.

رییس سازمان نظام پزشکی شیراز نیز در این نشست با تاکید به پزشکان برای داشتن روحیه ای صبور و مهربان در مقابل بیماران و مراجعان اظهار کرد: به جامعه پزشکی، نگاه مقدسی می شود و برای حفظ این جایگاه باید تلاش کرد.

دکتر «حمیرا وفایی» در خصوص قانون نظام پزشکی، نحوه نسخه نویسی و حفظ اسرار بیماران توضیحاتی ارایه داد.

دکتر «علیرضا درودچی» مدیر کل پزشکی قانونی فارس نیز در خصوص الزامات قانونی، قانون مجازات اسلامی، مسوولیت های صنفی و قانونی، رسیدگی به پرونده های پزشکی و قصور پزشکی توضیحاتی ارایه داد.

آیین تقسیم متخصصان جدیدالورود سال ۹۸، با حضور دکتر «مهرزاد لطفی» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «علی اکبری» معاون درمان دانشگاه و جمعی از مدیران ارشد دانشگاه برگزار شد و ۱۲۵ پزشک متخصص از رشته های مختلف پزشکی، در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه تقسیم شدند.