همایش “سرمایه گذاری”فرصتی مناسب در ایجاد درآمدهای پایداراست
همایش “سرمایه گذاری”فرصتی مناسب در ایجاد درآمدهای پایداراست

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس با بیان اینکه یکی از ضرورت‌های رشد تولید و توسعه فعالیتهای اقتصادی بحث سرمایه گذاری است گفت: رویداد و همایش “سرمایه گذاری”فرصتی مناسب در ایجاد درآمدهای پایداراست که دراین راستا جهت دستیابی به این مهم ( ایجاد درآمد پایدار) برنامه ریزی، بررسی ، مطالعه و نیاز سنجی ضرورت دارد.

 

به گزارش پگاه خبر، حمیدرضاایزدی  اظهار داشت: هم اکنون تعداد ۱۰۵ واحد فعال صنعتی با اشتغال ۱۵۴۳ نفر در جهرم درحال فعالیت هستند.
وی بیان کرد: در شهرستان جهرم تعداد ۱۵۳ جواز تاسیس با پیش بینی بیست و هشت هزار و ۴۲۹ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ۲۶۶۳ نفر اشتغال صادر شده است.
مدیرکل صمت فارس تصریح کرد: در این شهرستان تعداد ۱۳ معدن با ذخیره قطعی ۳۳ میلیون تن فعالیت دارد که اشتغال ۷۴ نفری را ایجاد نموده است. همچنین ۵ فقره پروانه اکتشاف و ۴ فقره گواهینامه کشف نیز صادر شده است.
وی ادامه داد: شهرستان جهرم دارای تعداد ۸۹۴۰ فقره صنوف تولیدی، توزیعی، خدماتی ، خدمات فنی همچنین تعداد ۲۸ اتحادیه و یک اتاق اصناف است.

به گزارش پگاه خبر، همزمان باهفتادو دومین سفر شهرستانی محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در شهرستان جهرم، با حضور محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم شریف شهرستانهای جهرم و خفر و نیز محمدمهدی فروردین نماینده مردم شریف فیروز آباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی، حمیدرضا ایزدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس، محمد حسن شعبانی فرماندار ویژه جهرم، حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر امام جمعه جهرم، روسای دستگاههای اجرایی استان و شهرستان، تشکلهای بخش خصوصی و سرمایه گذاران ضمن نشست شورای اداری و میزملاقات مردمی (میز خدمت) با مردم و سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی ورفع مسائل و مشکلات و اتخاذ تصمیم اجرایی، نیز سومین رویداد و همایش منطقه ای سرمایه گذاری با ارائه بسته های سرمایه گذاری ، و نمایشگاه توانمندیهای اقتصادی برگزارو روند ایجاد و توسعه زیرساخت های سرمایه گذاری در شهرستانهای خفر، کوار، فیروزآباد و خرامه باحضور فرمانداران این شهرستانها و با محوریت جهرم انجام و از تعدادی سرمایه گذاران توانمند با لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.

انتهای پیام/