وحدت رویه بین ارکان” رمز موفقیت و تاثیرگذاری مسجد/ جذب نسل جوان به مسجد رسالت مهم بسیج است
وحدت رویه بین ارکان” رمز موفقیت و تاثیرگذاری مسجد/ جذب نسل جوان به مسجد رسالت مهم بسیج است

سرهنگ پاسدار هاشم جمالی گفت: مسجد مرکز و محور فعالیت های انقلابی است و به تعبیر امام (ره) این سنگر را باید حفظ کرد.

 

 

 

به گزارش پگاه خبر،  جشنواره مالک اشتر سپاه حضرت احمدبن موسی(علیه السلام) شیراز و آئین تجلیل از رده های برتر بسیج و تقویت محله اسلامی با حضور سرهنگ هاشم جمالی جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس و فرماندهان پایگاه ها و حوزه ها، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه و فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه‌السلام شیراز در سالن همایش صنعت، معدن و تجارت فارس برگزار شد.

سرهنگ هاشم جمالی در این مراسم با بیان اینکه مسجد مرکز و محور فعالیت های انقلابی است و به تعبیر امام (ره) این سنگر را باید حفظ کرد، گفت: همکاری و هماهنگی صمیمانه امام جماعت، بسیجیان و هیئت امناء مسجد یکی از شاخصه های اصلی مسجد تراز انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه جذب نسل نوجوان و جوان به مسجد یکی از رسالت های مهم بسیج است، خاطرنشان کرد: وحدت رویه بین ارکان مسجد، اخلاق مداری و نقش دادن به نوجوانان و جوانان در برنامه‌ها از عوامل موفقیت و تاثیرگذاری مساجد در محلات است.
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با تاکید بر لزوم توجه فعالین فرهنگی مساجد به برگزاری برنامه های فاخر و مخاطب پسند، گفت: امروز جهاد تبیین رسالت مهم هر بسیجی است و برای انجام این وظیفه مهم باید از روش های خلاقانه و جدید متناسب با شرایط روز استفاده کنیم.
سرهنگ جمالی تاکید کرد: مسجد تراز انقلاب اسلامی که در امورات محله تاثیرگذار بوده و محور وحدت است اولین و مهم ترین گام برای تحقق محله اسلامی است.

انتهای پیام/