امنیت شغلی کارکنان، تعالی سازمانی را به همراه دارد
امنیت شغلی کارکنان، تعالی سازمانی را به همراه دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: امنیت شغلی موجب کاهش دغدغه کاری نیروی انسانی شده و به پویایی و تعالی سازمانی کمک می کند.

 

 

به گزارش پگاه خبر، مجتبی دهقان پور در گردهمایی مسئولین امور اداری این سازمان در استان فارس، بیان کرد: نیروی انسانی از سرمایه های اصلی هر سازمان است و تمام تلاش ما این است که بتوانیم با ایجاد محیط کار مناسب کمک کنیم با فراغ بال به فعالیت بپردازند و به بهبود عملکرد سازمان کمک کنند.
این مقام مسئول به عضویت خود در شورای منتسب به معاونت توسعه مدیریت در وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: بررسی چارت سازمانی، ترمیم حقوق کارکنان و ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی از جمله موضوعاتی بود که به تازگی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم کمک کنیم یک بهسازی سازمانی اتفاق بیفتد و تمامی اثرات مثبت آن به نیروی انسانی زحمت کش ما در تمامی نقاط کشور برگردد.
دهقان پور به تلاش هایی که برای افزایش حقوق و تامین معیشت کارکنان وزارت جهاد کشاورزی انجام شده اشاره کرد و افزود: با همه محدودیت های بودجه ای که در کشور وجود دارد امیدواریم اقداماتی اثربخش در این زمینه انجام شود چرا که این وزارتخانه کمترین مقیاس حقوقی را در میان سایر وزارتخانه های کشور دارد.

انتهای پیام/