حضور اداره کل صمت استان فارس در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان فارس
حضور اداره کل صمت استان فارس در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان فارس

رئیس اداره آموزش،پژوهش وفناوری اداره کل صمت استان فارس گفت: حوزه آموزش وپژوهش این اداره کل به منظور ارائه اقدامات پژوهشی در نمایشگاه هفته پژوهش وفناوری که در روز۲۸ آذر ماه در محل مجتمع آموزشی رفاهی جهاد دانشگاهی شیراز در حال برگزاریست شرکت نموده است.

 

 

به گزارش پگاه خبر، مریم تابعی‌  بیان داشت:نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری استان فارس در قالب غرفه های متعدد با ارایه دستاوردهای پژوهشی استان از دانشگاه ها ، مراکز پژوهشی ، دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی با حضورعبدالعلی کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افتتاح گردید.
وی اظهار داشت: این نمایشگاه هر ساله در هفته پژوهش با هدف نمایش دستاوردهای پژوهشی و فناوری و تشویق و ترغیب فعالین این حوزه برگزار می گردد.
تابعی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه را توسعه مناسبات علمی و پژوهشی، تبیین نقش و اهمیت تفکر و پژوهش، ترویج راهکارهای علمی و افزایش حساسیت جامعه به پژوهش عنوان کرد و بیان کرد: اداره کل صمت فارس با هدف حمایت و تشویق واحدهای صنعتی و فنی مهندسی زیرمجموعه در غرفه این اداره کل دستاوردهای پژوهشی تعدادی از این واحدها را به معرض دید و معرفی گذاشته است.

انتهای پیام/