ایثار بیش از چهل ساله خانواده جانبازان قابل تقدیر است/ شهدا و ایثارگران دِین خود را به جمهوری اسلامی ادا کرده‌اند
ایثار بیش از چهل ساله خانواده جانبازان قابل تقدیر است/ شهدا و ایثارگران دِین خود را به جمهوری اسلامی ادا کرده‌اند

آیین تجلیل جمعی از همسران جانبازان تحت عنوان پرستاران صبور به‌همت مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز برگزار شد.

 

 

آیین تجلیل جمعی از همسران جانبازان تحت عنوان پرستاران صبور به‌همت مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز برگزار شد.

به گزارش پگاه خبر، آیین تجلیل جمعی از همسران جانبازان شیراز تحت عنوان پرستاران صبور به‌ همت مدیریت شهری این کلان‌شهر برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام‌جمعه شیراز در این آیین با تبریک میلاد حضرت زینب(س) اظهار کرد: جامعه جهانی باید بداند که برای آرمان آزادی فلسطین و سربلندی امت اسلامی از سال‌های جنگ تاکنون نزدیک به ٣٠٠ هزار شهید و چندین برابر جانباز داده‌ایم.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام تصریح کرد: گاهی سوالاتی در ذهن تداعی می شود که در غزه اگر مظلومیتی هست آیا مظلوم‌تر از آنها هم پیدا می‌شود یا نه؟ و در اینجا نباید فراموش کنیم که ٣٠٠ هزار خانواده در این نظام شهید داده‌اند.

او با بیان اینکه ایران اسلامی پیشگام حرکت در جهان بوده است، گفت: حرکتی که ما انجام داده‌ایم، حرکتی است که جهان را به سمت نابودی استکبار پیش برده و امروز میوه‌اش در فلسطین چیده می‌شود، در حالی‌که‌ درخت آن در ایران کاشته شده است.

نماینده ولی‌فقیه در فارس خاطرنشان کرد: ایثار بیش از چهل ساله خانواده جانبازان قابل تقدیر است.

او خطاب به جانبازان و رزمندگان گفت: امروز نفس شما که پشت سر مجموعه غزه و فلسطین دمیده می‌شود، کار خود را خواهد کرد و امید است پیروزی آنها را جشن بگیریم.

مدیون ایثارگران و جانبازان و خانواده‌های آنها هستیم

استاندار فارس نیز در ادامه این مراسم با تصریح بر این موضوع که تا ابد مدیون ایثارگران و جانبازان و خانواده‌های آنها هستیم، عنوان کرد: قطعا نزد خدواند اجر و پاداش همسران و فرزندان جانباران و ایثارگران محفوظ است.

محمدهادی ایمانیه با ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم به وظیفه‌مان در مقابل جانبازان کمک کنیم، همسران جانباران را مصداق بارز پرستار توصیف کرد.

شهدا و ایثارگران دِین خود را به جمهوری اسلامی ادا کرده‌اند

شهردار کلان‌شهر شیراز اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز به صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم این کلان‌شهر هستند.

محمدحسن اسدی ادامه داد: طی ۴۰ روز گذشته، ۶۱ پروژه با اعتبار بیش از ۲۱ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

بنا به اظهار شهردار کلان‌شهر شیراز؛ ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه در آستانه دهه فجر نیز به منظور ارائه خدمات و امیدآفرینی در دستور کار قرار گرفته که ٢٠ هزار میلیارد تومان پروژه به افتتاح و بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه آغاز می شود.

اسدی همچنین با اشاره به برگزاری دومین کنگره بزرگ امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید سرفراز فارس در سال آینده، آمادگی شهرداری کلان‌شهر شیراز را برای اجرای هرچه بهتر این رویداد اعلام کرد.

او پیشرفت و توسعه هر کشوری را مرهون تلاش همه مردم آن جامعه ذکر و عنوان کرد: شهدای معظم، رزمندگان و جانبازان یکی از خاص‌ترین اقشاری هستند که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دین خود را ادا کرده‌اند.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این مراسم با تبریک میلاد حضرت زینب و روز پرستار، بیان کرد: فرزندان ما نمی‌دانند که برخی از جانبازان شیمیایی که به سختی نفس می‌کشند یا جانبازان قطع نخاعی که توان حرکت ندارند، چه روزگاری را سپری کرده‌اند.

محمدتقی تذروی با تصریح بر اینکه مردم غزه را فراموش نمی‌کنیم، ابراز امیدواری کرد که شاهد پیروزی رزمندگان اسلام و نابودی صهیونیسم باشیم.

انتهای پیام/