برگزاری نشست هم اندیشی انجمن ورزشی نویسان
برگزاری نشست هم اندیشی انجمن ورزشی نویسان

نشست هم اندیشی انجمن ورزشی نویسان استان فارس،در دفتر انجمن برگزار شد.
در این نشست،سید کمال پاک فطرت متولی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز در این جلسه با بیان این نکته که خود را ابتدا ورزشی نویس و سپس یک مدیر ورزشی می داند،گفت : مشتاقم که از دانش ورزشی نویسان استان….

 

نشست هم اندیشی انجمن ورزشی نویسان استان فارس،در دفتر انجمن برگزار شد.
در این نشست،سید کمال پاک فطرت متولی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز در این جلسه با بیان این نکته که خود را ابتدا ورزشی نویس و سپس یک مدیر ورزشی می داند،گفت : مشتاقم که از دانش ورزشی نویسان استان در جهت رشد ورزش شیراز استفاده کنم. قلم و نگاه حرفه ای شما به مسائل ریشه ای ورزش، می تواند باعث ایجاد نگرش جدید در مدیریت ورزش شود و خواهشمندم جدی تر از قبل وارد میدان شوید.

سید کمال پاک فطرت:باتوجه به اینکه انجمن ورزشی نویسان نیاز به یک دفتر برای برگزاری جلسات واستان فارس بعد از تهران بیشترین حجم از ورزشی نویسان را درسطح کشور دارد باتوجه به این موضوعات لازم بود که یک موقعیت و مکانی درخورشان این عزیزان داشته باشیم.

وی افزود:با تلاش دسته جمعی و همکاری دکتر ایمانیه استاندار محترم و دکتر شکوهی مدیر محترم اداره کل ورزش وجوانان استان فارس توانستیم در یک مکان ورزشی محلی را جانمایی کنیم برای دوستان ورزشی نویس وبه حمد الله این اتفاق رخ داد البته خود مجموعه هم زحمت کشیدند وکمک کردند برای راه اندازی دفتر انجمن.

درادامه گفت:این مجموعه متعلق به همه ی ورزشی نویسان است ولازم هست همه عزیزان بیایند کنار مجموعه قرار بگیرند و بتوانند به این محل اعتبار و وجه بیشتری ببخشند، انتظار ماهم این است که دوستان کار نقادی خودشان را به شکل کارشناسی ادامه بدهند واز پرداختن به مسائلی که هیچ منفعتی برای ورزش و ورزشکاران ندارد مثل گذشته پرهیز کنند، الحمد الله جوی که در ورزشی نویسان کلانشهر شیراز وجود دارد جو خوبی است واگر گاهی موضوعاتی هم وجود دارد، این یک امر طبیعی است بایستی باشد وماهم خورده نمیگیریم، امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی برای ورزشی نویسان باشیم.

سپس هر یک از اعضا، در خصوص مسائل مختلفی که می تواند به عنوان مشکل یا راهکار برای بهتر شدن عملکرد ورزشی نویسان مد نظر قرار گیرد، صحبت کردند.

بر پایه این گزارش یکی از خواسته های اعضای انجمن ورزشی نویسان، به وجود آمدن فضایی برای حمایت از این قشر بود. فضایی که به واسطه آن، خبرنگاران ورزشی بتوانند با قدرت بیشتری در عرصه تهیه گزارش و نقد مسائل موجود در این حوزه بپردازند.

انتهای پیام/