آغاز به کار نهمین کنگره بین المللی پیوند اعضاء شیراز در بیمارستان ابوعلی سینا
آغاز به کار نهمین کنگره بین المللی پیوند اعضاء شیراز در بیمارستان ابوعلی سینا

با حضور استاندار فارس، معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و اساتید برجسته داخلی و خارجی در حوزه پیوند اعضا، نهمین کنگره بین المللی پیوند اعضاء شیراز در بیمارستان ابوعلی سینا….

 

با حضور استاندار فارس، معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و اساتید برجسته داخلی و خارجی در حوزه پیوند اعضا، نهمین کنگره بین المللی پیوند اعضاء شیراز در بیمارستان ابوعلی سینا شهر صدرا، آغاز به کار کرد.

به گزارش پگاه خبر، رئیس بیمارستان فوق تخصصی پیوند اعضاء ابوعلی سینا و مدیر اجرایی نهمین کنگره بین المللی پیوند اعضاء شیراز در بیمارستان ابوعلی سینا با اعلام این مطلب گفت: نهمین کنگره بین المللی پیوند اعضا در شیراز در بیمارستان ابوعلی سینا به عنوان یکی از بزرگ ترین بیمارستان های پیوند اعضا در دنیا آغاز به کار کرده است.

دکتر «محمدباقر خسروی» پیوندهای مختلفی مانند کبد، کلیه، روده بزرگ، پانکراس، قلب و ریه در این مرکز انجام می شود و این کنگره به پاس تلاش هایی است که همه بزرگان علم پیوند در سراسر جهان داشته اند و تمام آنها برای حضور در شیراز و کنگره بین المللی پیوند اعضا دعوت شده اند تا ضمن تقدیر از آنها نشان بدهیم که سال هاست در زمینه پیوند در رده های نخست جهان قرار داریم.

 

او اضافه کرد: امشب شروع کنگره بود و از سوی دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز درجه استاد افتخاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پروفسور «محمت هابرال» از ترکیه اهدا شد؛ همچنین از سوی دکتر «ابوالفضل باقری فرد» معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درجه استاد ممتازی دکتر «سید علی ملک حسینی» به او اهدا شد و جایزه انجمن جراحان اسپانیا نیز از سوی نماینده انجمن جراحان اسپانیا به استاد دکتر ملک حسینی تقدیم شد.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی پیوند اعضاء ابوعلی سینا ادامه داد: در بیمارستان فوق تخصصی پیوند اعضا ابوعلی سینا سالانه حدود ۷۰۰ پیوند مختلف انجام می شود.

در این آیین که امشب در سالن اجتماعات پروفسور «هابرال» بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینا برگزار شد، معاونان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، اساتید، پزشکان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/