حوادث نیروی انتظامی فارس
حوادث نیروی انتظامی فارس

فرمانده انتظامی استان از کشف کلاهبرداری ۱۵۰ میلیارد ریالی و دستگیری ۴ متهم توسط مأموران پلیس آگاهی در شیراز خبر داد.
به گزارش پگاه خبر، سردار  رهام بخش حبیبی، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر جعل اسناد و فروش یک ملک مسکونی در شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل….

فرمانده انتظامی استان از کشف کلاهبرداری ۱۵۰ میلیارد ریالی و دستگیری ۴ متهم توسط مأموران پلیس آگاهی در شیراز خبر داد.
به گزارش پگاه خبر، سردار  رهام بخش حبیبی، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر جعل اسناد و فروش یک ملک مسکونی در شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های تکمیلی مشخص شد، افرادی با جعل سند ملک مسکونی شخصی به هویت معلوم که در خارج از کشور سکونت داشته و فوت کرده است، اقدام به جعل مدارک، درخواست صدور سند المثنی و سپس فروش ملک وی کرده اند.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با بکارگیری روش های نوین و اقدامات شبانه روزی، در این خصوص ۴ کلاهبردار را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن ها را دستگیر کردند.
سردار حبیبی با بیان اینکه متهمان در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس، به جرم خود اعتراف کردند، گفت: ارزش ملک مورد کلاهبرداری قرار گرفته، بنا به اعلام کارشناسان مربوطه، ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: این افراد با تشکیل پرونده، از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

عاملان نزاع دسته جمعی در “اقلید” دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید از دستگیری ۵ عامل یک نزاع دسته جمعی خبر داد.
سرهنگ  لطف الله محمدی، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و نزاع دسته جمعی دریکی از خیابان های این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد ۵ نفر به علت اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده اند که با هماهنگی مرجع قضائی، همگی آن ها دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اقلید با بیان اینکه دستگیرشدگان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، افزود: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی مردم مقتدرانه و قاطعانه برخورد می کند.

انواع کالای قاچاق در توقیف پلیس  لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف یک دستگاه خودرو سواری ۴۰۵حامل انواع کالای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال دراین شهرستان خبرداد.
سرهنگ سید محمد یوسفی، اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای طرح مبارزه قاطعانه با پدیده شوم قاچاق کالا و هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو تعداد ۹۳ دستگاه اسپیکر بزرگ و کوچک، ۲ عدد کالسکه نوزاد و تعداد ۱۲۰ جفت کفش قاچاق و فاقد مجوز و مدارک معتبر گمرکی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان، ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/