پرداخت کمک هزینه خرید بسته‌های تحصیلی به ۵۰۰ فرزند محصل خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان شیراز
پرداخت کمک هزینه خرید بسته‌های تحصیلی به ۵۰۰ فرزند محصل خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان شیراز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس در این نشست از پرداخت کمک هزینه تامین لوازم التحریر به ۵٠٠ نفر از فرزندان دانش آموز خانواده های نیازمند زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت….

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس در این نشست از پرداخت کمک هزینه تامین لوازم التحریر به ۵٠٠ نفر از فرزندان دانش آموز خانواده های نیازمند زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان شیراز خبر داد.
به گزارش پگاه خبر، دکتر سید مصطفی بحرینی با بیان اینکه این کمک ها با مساعدت خیرین و نیکوکاران تامین شده است، خاطر نشان ساخت: این پرداخت در دو مرحله خواهد بود که مرحله او،کمک به ۵٠٠ دانش آموز را به انجام رسانده و در مرحله دوم نیز پیشبینی می شود این پرداخت تا ۷۵٠ نفر افزایش یابد.ضمن اینکه این کمک ها هدفمند و از سطح ابتدایی، متوسطه اول و دوم و آموزش عالی از ۷ میلیون ریال تا ۱۶ میلیون ریال بوده و با هدف تسهیل خانواده ها برای برخورداری از این کمکها، مبنا بر این شد که بجای تامین بسته های تحصیلی، وجوه آن به خانواده پرداخت شود که سرعت، سهولت در دریافت وجوه، سلامت فرایند کار تامین خواهد شد.
رییس هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز تصریح کرد: امروز با افق گشایی شایسته و برنامه ریزی منسجم و استفاده از ظرفیتها و فرصتها، انجمن حمایت زندانیان شیراز بعنوان یک مؤسسه مردم نهاد خیریه، در آستانه ورود به مرحله جدیدی از توانمند سازی مترتب بر منابع پایدار برای توسعه خدمات حمایتی است واین توسعه حمایت دستگاه های همسو و متولی و همراهی و عنایت بیش از پیش خیران را طلب میکند.
گفتنی است درآغاز این نشست، قربانی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز گزارشی از اقدامات شاخص پیرامون مصوبات هشت نشست پیشین و اقدامات ویژه حمایتی ازآغازسال تا کنون را ارائه داد.
وی همچنین گزارشی از سفر مدیرکل دفتر اقدامات حمایتی سازمان زندانها و هیات بازرسی همراه، توصیه ها و تاکیدات این بازدید و بازرسی را تشریح نمود و تحقق هرچه سریعتر این موارد را در ارتقای کارایی، بهره وری و توسعه کیفی و کمی خدمات حمایتی و فعالیتهای انجمن های استان خاصه شیراز، مؤثر دانست.
دکتر انصاری معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان های فارس نیز در سخنانی با تقدیر از خیرین و اعضای هیأت مدیره انجمن بواسطه خدمات حمایتی معمول،،خانواده های نیازمند زندانیان را محروم ترین قشر نیازمند حمایت توصیف کرد که در شرایط ویژه اقتصادی و فرهنگی موجود، نیازمند حمایت های وسیعتر و جامع تر هستند.
گفتنی است این نشست با ۱۱ مصوبه حمایتی، اقتصادی، اداری و اعتباری به کار خود پایان داد. از مهمترین مصوبات این نشست تامین هزینه آزادی ۵ زندانی واجد شرایط جرایم غیر مهم توسط خیرین،با هدف اعطای فرصت مجدد حضور آنان در کانون جامعه و خانواده بود.

انتهای پیام/