دیدار عسکری  با فرهنگیان و دانش اموزان خان زنیان
دیدار عسکری  با فرهنگیان و دانش اموزان خان زنیان

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، گفت:آیین سالگرد شهدای دانش آموز حادثه شاهچراغ روز چهارشنبه در مدارس استان برگزار خواهد شد.

به گزارش پگاه خبر، محمد خلیل عسکری در ادامه سلسله برنامه های دوشنبه های مسجد محوری در مسجد امیر المومنین علی (ع)شهر خان زنیان مرکز بخش ارژن اظهار کرد: نظام تعلیم و تربیت متعلق….

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، گفت:آیین سالگرد شهدای دانش آموز حادثه شاهچراغ روز چهارشنبه در مدارس استان برگزار خواهد شد.

به گزارش پگاه خبر، محمد خلیل عسکری در ادامه سلسله برنامه های دوشنبه های مسجد محوری در مسجد امیر المومنین علی (ع)شهر خان زنیان مرکز بخش ارژن اظهار کرد: نظام تعلیم و تربیت متعلق همه مردم است لذا اگر بخواهیم به آموزش و پرورش مطلوبی برسیم و بتوانیم دانش آموزان قوی و توانمند تربیت کنیم ضروری است هر بخش و دستگاهی هر ظرفیتی دارد در کنار آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی افزود: رهبری بر ایجاد امید تاکید دارند لذا همراهی شما با برنامه های آموزش و پرورش خدمت به نظام اسلامی است و در جامعه امید ایجاد می کند.

عسکری تصریح کرد: ما شاهد هنرنمایی صدها دانش آموز هستیم که رهرو خط و مشی شهید سلیمانی هستند و تبلور بخش کوچکی از اندیشه های حاج قاسم هستند.

وی ادامه داد:حس نوعدوستی که در بین دانش آموزان و ابراز همدردی آنان با مردم غزه وجود دارد، ناشی از برکت خون شهدا ست.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به حادثه تروریستی حرم شاه چراغ علیه السلام در سال گذشته خاطرنشان کرد: شهید دانش آموز محمدرضا کشاورز و آرشام سرایداران و علی اصغر لری گویینی از بهترین دانش آموزان ما بودند وبرای همکلاسی های خود الگو بودند.

وی ادامه داد: آیین سالگرد شهدای دانش آموز حادثه شاهچراغ روز چهارشنبه در مدارس استان برگزار خواهد شد.

عسکری ادامه داد: به وجود دختران ایران زمین افتخار می کنم و بر خود می بالیم که چنین دخترانی با استعداد و دارای مکتب حاج قاسم در مدارس داریم.

انتهای پیام/