بررسی اولویت های حوزه سلامت شهرستان فراشبند با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز
بررسی اولویت های حوزه سلامت شهرستان فراشبند با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در شهرستان فراشبند و دیدار با مسوولان این شهرستان، اولویت های حوزه سلامت را در این منطقه از استان، پیگیری کرد.
به گزارش پگاه خبر، دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه در ادامه بازدیدهای دوره ای از مناطق مختلف استان فارس….

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در شهرستان فراشبند و دیدار با مسوولان این شهرستان، اولویت های حوزه سلامت را در این منطقه از استان، پیگیری کرد.
به گزارش پگاه خبر، دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه در ادامه بازدیدهای دوره ای از مناطق مختلف استان فارس، صبح امروز به همراه دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه و جمعی از مسوولان ارشد حوزه سلامت استان، به شهرستان فراشبند سفر کرد تا در این بازدید، مسایل و دغدغه های حوزه سلامت را در این منطقه از استان مورد پیگیری قرار دهد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با همراهی «روح اله انصاری» فرماندار شهرستان فراشبند، دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه و هیات همراه در ادامه بازدید از بخش های مختلف بیمارستان حضرت امام هادی(ع) فراشبند، با حضور در ساختمان شبکه بهداشت و درمان فراشبند، با مسوولان حوزه سلامت فراشبند، دیدار و گفت و گو کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست هم اندیشی بر اهمیت تقویت توانمندی های قطب های درمانی استان با هدف رفع نیاز به حضور بیماران در مرکز استان تاکید کرد.
دکتر «سید وحید حسینی» تامین پزشکان متخصص موردنیاز در شهرستان ها را از جمله اقدامات تاثیرگذار در این زمینه برشمرد که از سوی مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حال پیگیری است.
دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست، گزارش از وضعیت بیمارستان حضرت امام هادی(ع) فراشبند ارائه داده و راهکارهای عملیاتی پیرامون توسعه خدمات این مرکز درمانی در غرب استان فارس را بیان کرد.
«روح اله انصاری» فرماندار شهرستان فراشبند و مسوولان حوزه سلامت شهرستان نیز دیگر اعضای این نشست هم اندیشی بودند که مهم ترین اولویت ها و دغدغه های خود را پیرامون حوزه سلامت شهرستان مطرح کردند.
حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان فراشبند و دیدار و گفت و گو با کارشناسان حوزه سلامت شهرستان، از دیگر برنامه های حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و هیات همراه در فراشبند بود.
در این دیدار گزارش اقدامات حوزه های مختلف شهرستان و شاخص عملکرد در حیطه های مختلف، مورد ارزیابی قرار گرفت.
دکتر «مهدی خسروی» مشاور معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر «سید صادق سیدنعمتیان» مشاور معاون بهداشت دانشگاه و مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه دیگر اعضای تیم همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این سفر بودند.
انتهای پیام/