رییس جمهور: حضور مقتدرانه مردم در صحنه، موضوع جنگ را از ادبیات مستکبران جهان حذف کرد
رییس جمهور: حضور مقتدرانه مردم در صحنه، موضوع جنگ را از ادبیات مستکبران جهان حذف کرد

رییس جمهور با ستایش مقاومت مردم غزه در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی و با تجلیل از مقاومت مردم ایران اسلامی گفت: اعتماد مردم بهترین پشتوانه و قدرت برای نظام جمهوری اسلامی ایران است….

رییس جمهور با ستایش مقاومت مردم غزه در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی و با تجلیل از مقاومت مردم ایران اسلامی گفت: اعتماد مردم بهترین پشتوانه و قدرت برای نظام جمهوری اسلامی ایران است و حضور مقتدرانه آنان در صحنه باعث شده سخن از جنگ از ادبیات مستکبران جهان حذف شود.

به گزارش پگاه خبر به نقل از ایرنا،  آیت الله سید ابراهیم رییسی در جمع پرشور مردم شهرستان محروم رستم افزود: شهرستان رستم با وجود کم برخورداری در برخی زیرساخت های رفاهی و زیربنایی اما پایبند به نظام جمهوری هستند.

وی بیان کرد: نوکری مردم افتخار مدیران ومسوولان است و مبادا مردم با نامهربانی و برنامه ریزی نامناسب مسوولان ناامید شود.وحدت مثال زدنی جامعه ما سرمایه ای ارزشمند ونشان دهنده اعتماد مردم به مسوولان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رییس جمهور با اشاره به کودک کشی و ظلم صهیونیسم ها به مردم غزه تاکید کرد: حامیان اسرائیل در این جرم سهیم هستند. شما صهیونست ها با ظلم به مردم فلسطین نتوانستید اذهان عمومی را فریب دهید. ویران کردن غزه و کشتار مردم گریبان متجاوزان را خواهد گرفت.

رییس جمهور با اشاره به اهمیت خدمات درمانی در ادامه زندگی مردم تاکید کرد: بیمارستان رستم ارمغان دولت برای مردم این شهرستان محروم و کوچک است.

وی با یادآوری ایجاد سد پارسیان به عنوان یکی از مطالبات مردم شهرستان رستم تصریح کرد: دولت مصمم به تحقق این مطالبه است.

رییسی با بیان اینکه که برخی خانواده ها توان تامین پیش پرداخت طرح های مسکن را ندارند گفت: دولت پس از راستی سنجی از این خانواده ها حمایت می کند؛ حمایت دولت برای تامین پیش پرداخت محدود به مددجویان حمایتی نیست و دولت نیازمندان واقعی را شناسایی و به آنان کمک می کند.

رییس جمهور بر لزوم تداوم تلاش شبانه روزی و بدون خستگی از سوی مدیران و خدمت بی منت به مردم تاکید و اذعان کرد: مدیرانی که نگاه تحولی نداشته و درد ورنج هموطنان را درک نکند جایگاهی در دولت سیزدهم ندارد. ایران نگاهش برای رفع مشکلات به دست های توانمند نیروهای بومی است و کمک بیگانگان در اندیشه مسوولان دولت سیزدهم جایگاهی ندارد.

وی با یادآوری اینکه تجهیزات بیمارستان رستم تولید داخلی است که جای قدردانی و افتخار دارد بیان کرد: افتتاح این طرح مردم را از سفر برای دریافت خدمات درمانی بی نیاز می کند.

رییسی عنوان کرد: کارخانه قند ممسنی نیز که قرار است آغاز بکار کند می تواند بخشی از مشکلات اشتغال و تولید در این شهرستان را مرتفع کند. توسعه صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی و راه اندازی کارخانه آرد از دیگر برنامه های دولت برای بهبود شرایط اشتغال در شهرستان رستم است.

وی خاطرنشان کرد: براساس تفاهم نامه با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) مشکلات راه ارتباطی مناطق محروم روستایی مرتفع می شود.

رییس جمهور با تحسین روحیه ایثارگرانه مردم شهرستان رستم و با یادآوری تقدیم ۲۲۰ شهید و ۵۰۰ جانباز در شهرستان رستم تاکید کرد: مردم غیور این منطقه دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ادا کرده اند و اکنون نوبت مسوولان است با خدمات شایسته رضایت آنان را جلب کنند.

آیت الله رییسی به استقبال پرشور مردم شهرستان های جنوب استان فارس از اعضای هیات دولت اشاره کرد و گفت: این اجتماع بزرگ حکایت از پایبندی به نظام جمهوری اسلامی ایران است. همدلی مردم و امنیت خوب کشور از نعمت های الهی است که مردم و مسوولان باید قدر آن را بدانند.

رییس جمهور به زیاده خواهی دولت های مستکبر نیز اشاره کرد و اذعان داشت : مگر توانستید پس از ۲ دهه حضور در افغانستان آن را تدوام بخشید،حضور دراین کشور به غیر از ویرانی چه منفعتی برجای گذاشت.

وی در پایان از نقش آفرینی همه گروه های جامعه عشایر، نظامیان، جوانان،نخبگان که برای سربلندی ایران اسلامی قدردانی کرد.

انتهای پیام/