افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی در شهرستان اقلید با حضور وزیر آموزش و پرورش و نماینده ویژه در سفر استانی هیات دولت به فارس
افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی در شهرستان اقلید با حضور وزیر آموزش و پرورش و نماینده ویژه در سفر استانی هیات دولت به فارس

وزیر آموزش و پرورش در آیین بهره‌برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهرمیان شهرستان اقلید گفت: بهره برداری از چنین طرح های بزرگ و پیشرفته در یک روستای دور افتاده، نوید تحقق سیاست….

وزیر آموزش و پرورش در آیین بهره‌برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهرمیان شهرستان اقلید گفت: بهره برداری از چنین طرح های بزرگ و پیشرفته در یک روستای دور افتاده، نوید تحقق سیاست محرومیت زدایی دولت سیزدهم است.

به گزارش پگاه خبر، رضامراد صحرایی با حضور در شهرستان اقلید پنج طرح عمرانی را افتتاح و کلنگ ۴ پروژه عمرانی را نیز به زمین زد.

نماینده ویژه رئیس جمهور و هیات دولت در سفر استانی به فارس در بدو ورود به شهر اقلید در گلزار شهدای این شهر حضور یافت و با تقدیم شاخه گل و قرائت فاتحه به شهدای والامقام ادای احترام کرد.

شرکت در آئین کلنگ زنی شرکت یوز آریا لاستیک شهرستان اقلید اولین برنامه وزیر آموزش و پرورش در شهرستان اقلید بود.

در این کارخانه که با اعتباری بالغ بر ۸ هزار میلیارد تومان احداث می شودتولید انواع لاستیک در سه فاز صورت خواهد گرفت؛ فاز اول تولید تسمه نقاله سیمی و نخی فاز دوم تولید تایرهای ماشین آلات کشاورزی راه سازی صنعتی و معدنی و فاز سوم نیز تولید تایرهای رادیال سیمی وانتی و رادیال تمام سیمی کامیون و اتوبوس خواهد بود.

همچنین پیش بینی می شود برای بیش از ۱۰۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کند و ظرفیت تولید سالانه آن ۷۰ هزار تن باشد.

کلنگ زنی ساختمان انتقال خون اقلید دومین برنامه دکتر صحرایی در شهر اقلید بود و در ادامه در جمع دانشجو معلمان پردیس فرهنگیان اقلید حاضر شد و دقایقی با آنها به گفتگو پرداخت و به استماع مطالباتشان پرداخت.

نماینده ویژه هیات دولت در سفر استانی از پروژه نیمه تمام دبیرستان تربیت بدنی آیت الله طالقانی اقلید بازدید کرد و در ادامه پس از بازدید از باشگاه فرهنگیان در حال ساخت شهر اقلید، کلنگ احداث جایگاه CNG (پمپ گاز)، این شهر را به زمین زد.

در ادامه این سفر نماینده ویژه رئیس جمهور و هیات دولت در سفر استانی به فارس، طرح فاضلاب و تصفیه خانه روستای شهرمیان اقلید را با اعتباری به میزان ۱۰۷ میلیارد تومان، که یکی از پیشرفته ترین تصفیه خانه ای کشور است را به بهره‌برداری رساند.

صحرایی در مراسم بهره‌برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهر میان اقلید اظهار کرد: بهره برداری از چنین طرح های بزرگ و پیشرفته در یک روستای دور افتاده، نوید تحقق سیاست محرومیت زدایی دولت سیزدهم را می دهد.

کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی ورزشی روستای آب باریک از بخش مرکزی اقلید دیگر پروژه ای بود که بعد از گذشت پاسی از شب و طی مسیر طولانی انجام شد.

دکتر صحرایی و هیئت همراه سپس به شهر سده رفت و از پروژه نیمه تمام مدرسه ۹ کلاسه بعثت این شهر بازدید کرد.

حضور در شهر دژکرد آخرین مقصد وزیر آموزش و پرورش در شهرستان اقلید بود در این شهر دو طرح عمرانی به بهره برداری رسید،

پروژه بهسازی گلزار شهدا با اعتباری به مبلغ ۵۰ میلیون ریال و افتتاح مدرسه ۶ کلاسه شهید همتی که با اعتبار بیش از ۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات بنیاد برکت و مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس، در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع و زیر بنای ۶۰۰ متر مربع احداث شده دوپروژه عمرانی شهر دژکرد بود.

انتهای پیام/