آزادراه شیراز_ اصفهان شاهچراغ نام‌گرفت
آزادراه شیراز_ اصفهان شاهچراغ نام‌گرفت

رئیس جمهور در مراسم افتتاح آزادراه  شیراز- اصفهان نام  شاهچراغ را بهترین نام برای  آزادراه عنوان کرد.
به گزارش پگاه خبر، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح بزرگترین پروژه آزادراهی کشور ابراز داشت: در آزادراه کار جهادی انجام شده و باید از تمام دست اندرکاران از جمله….


رئیس جمهور در مراسم افتتاح آزادراه  شیراز- اصفهان نام  شاهچراغ را بهترین نام برای  آزادراه عنوان کرد.
به گزارش پگاه خبر، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح بزرگترین پروژه آزادراهی کشور ابراز داشت: در آزادراه کار جهادی انجام شده و باید از تمام دست اندرکاران از جمله وزارت دفاع، راه و شهرسازی، نیروهای فنی، نمایندگان، پیمانکاران و همه کسانی که برای ساخت  و تکمیل این پروژه تلاش کردند قدردانی ویژه داشت.
رئیس هیات دولت با بیان اینکه این‌مسیر راه ارتباطی شمال به جنوب است افزود: کاهش زمان، صرفه جویی در مصرف انرژی و پایین امدن هزینه ها برای مردم موجب ادامه این راه میشود و مسیر تا بوشهر نیز با سرعت بسمت اجرایی شدن می رود تا مسیر شمال کشور به جنوب تکمیل شود.
وی با اشاره به اینکه  نماد قدرت فقط نظامی نیست و مشارکت همه در توسعه کشور و رفاه مردم، قدرت کشور را نشان می‌دهد. بیان کرد: مشارکت نیروهای نظامی و همکاری سپاه و ارتش با راه و شهرسازی در کنار مردم و برای حل مشکلات مردم جلوه‌هایی از قدرت هستند،
آیت اله رئیسی خاطر نشان کرد: برای رفاه مردم و نزدیک شدن به قله حرکتی مجاهدانه لازم بود که اکنون تمام کشور تبدیل به کارگاه شده است و به قله نزدیکیم.
رئیس هیات دولت یاداور شد: برای به نتیجه رسیدن این ازادراه، مهندسین و کارگران  زیادی در سه شیفت تلاش کردند و که در حوزه ریلی و جاده ای کار سخت و طاقت فرسایی است.

انتهای پیام/