حضور حجت الاسلام رئیسی صبح پنج شنبه در فارس/تشریح برنامه های سفر رئیس جمهور
حضور حجت الاسلام رئیسی صبح پنج شنبه در فارس/تشریح برنامه های سفر رئیس جمهور

استاندار فارس از کوتاه شدن سفر رییس جمهور و حضور وی در صبح پنج شنبه در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پگاه خبر، محمد هادی ایمانیه در نشست با اصحاب رسانه به تشریح جزئیات دومین سفر هیأت دولت سیزدهم به فارس پرداخت و گفت: سفر رییس دولت و هیات همراه از صبح پنج شنبه ۲۰مهرماه اغاز و تا….

استاندار فارس از کوتاه شدن سفر رییس جمهور و حضور وی در صبح پنج شنبه در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پگاه خبر، محمد هادی ایمانیه در نشست با اصحاب رسانه به تشریح جزئیات دومین سفر هیأت دولت سیزدهم به فارس پرداخت و گفت: سفر رییس دولت و هیات همراه از صبح پنج شنبه ۲۰مهرماه اغاز و تا جمعه شب ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه رییس دولت به محض ورود به استان آزادراه شیراز _ اصفهان را افتتاح خواهد کرد بیان داشت: آزادراه شیراز _اصفهان دارای ۶قطعه تکمیل شده است که مهم ترین برنامه رییس دولت افتتاح این پروژه است و تلاشمان براین است که در این سفر کلنگ قطعه ۸ توسط وزیر راه با حضور رییس جمهور، نیز زده شود.
استاندار فارس از دو دیدار مردمی توسط رییس جمهور نیز خبر داد و اظهار داشت: عصر پنج شنبه ۲۰مهرماه رئیس جمهور در ساعت ۱۵:۳۰ با مردم شیراز در حرم مطهر شاهچراغ(ع) دیدار خواهند کرد و صبح جمعه در شهرستان رستم نیز دیدار مردمی با اهالی این شهرستان برنامه ریزی شده است.
وی ادامه داد: با توجه به هفته بزرگداشت حافظ و آئین اختتامیه؛رئیس دولت سخنران ویژه مراسم در روز پنج شنبه خواهند بود.
ایمانیه به تعطیلی حافظیه در عصر پنج شنبه اشاره و تصریح کرد: آرامگاه حافظیه عصر پنجشنبه میزبان رئیس جمهور و برنامه اختتامیه بزرگداشت می باشد به همین دلیل عصر پنج شنبه تعطیل می باشد و روزهای جمعه و شنبه بازدید برای عموم رایگان است.
از دیدارهای مهم دیگر این سفر دیدار با سرمایه‌گذاران فارسی مقیم کشورهای حاشیه خلیج فارس، دیدار با دانشمندان و دانشجویان نخبه ، فعالان سیاسی و فرهنگی خواهد بود.
استاندار فارس خبر از حضور رئیس دولت در جلسه شورای اداری داد و گفت: در حضور رئیس جمهور توافقنامه سرمایه‌گذاری معادل ۵۵۰ هزار میلیارد تومان و ۲۷ هزار اشتغال امضا خواهد شد و در پایان سفر در عصر جمعه،  نشست خبری با اصحاب رسانه اخرین برنامه رئیس جمهور است.
انتهای پیام/