امحا بیش از یازده تن مواد مخدر غیر دارویی در فارس
امحا بیش از یازده تن مواد مخدر غیر دارویی در فارس

مراسم امحا بیش از ۱۱تن مواد مخدر غیر دارویی با حضور مسئولین لشکری و کشوری برگزار شد.

به گزارش پگاه خبر، سردار رهام بخش حبیبی با گرامیداشت یاد شهدای مواد مخدر، گفت: باید قدردان تلاش ها و زحمات نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر باشیم.
وی با بیان اینکه برخی انسانها حاضرند با برهم زدن ارامش و تهدید جان مردم و با هر قیمتی به خود سود  برسانند، بیان داشت: تهیه و توزیع مواد مخدر به صورت یک تجارت بزرگ برای قاچاقچیان مواد مخدر درآمده و نیروی انتظامی با اینگونه موارد برخورد می کنند.

مقام ارشد نظامی در فارس عنوان داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۲۲ تن انواع مواد مخدر کشف شده و در این راستا ۲۹۰ قاچاقچی و عناصر اصلی دستگیر شده اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به شهادت تعداد زیادی از مأموران انتظامی استان در راستای مبارزه با مواد مخدر افزود: از ابتدای سال  ۲۸۰۰نفر در کشور به درجه رفیع شهادت نائل امدند و حدود ۱۲هزار نفر نیز جانباز شده اند.

دستگیری ۱۰۰ نفر توزیع کننده عمده مواد مخدر، دستگیری ۳ هزار و ۲۷۰ خرده فروش و جمع آوری تعداد ۵ هزار و ۵۲۰ معتاد متجاهر و تحویل آنان به مراکز ماده ۱۶ و تبصره ۲ ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر در سال جاری، از دیگر اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس بود که سردار حبیبی به آن ها اشاره کرد.

سردار حبیبی ادامه داد: در استان فارس  از ابتدای انقلاب تا کنون در راه مبارزه با مواد مخدر۱۱۶نفر به درجه شهادت و ۱۲۷نفربه درجه جانبازی نائل شده اند.
وی با اشاره به وظیفه اصحاب رسانه و اگاهی سازی عمومی؛ تصریح کرد: مأموران جان بر کف انتظامی استان با تمام توان وبا همه امکانات در این راه تلاش کرده و قاچاقچیان مواد مخدر را ناکام خواهند گذاشت.

در پایان این مراسم، با اهدا لوح تقدیر از خانواده های معظم شهدا و جانبازان سرافراز عرصه مبارزه با مواد مخدر،  تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/