درخواست راه اندازی شبکه تلویزیونی ملی و بین‌المللی گردشگری از استان فارس در سفر ریاست جمهوری
درخواست راه اندازی شبکه تلویزیونی ملی و بین‌المللی گردشگری از استان فارس در سفر ریاست جمهوری

معاون گردشگری استاندار فارس پس از نشست های تخصصی و مکاتبات با مدیران صدا و سیما از بررسی ایجاد شبکه تلویزیونی ملی و بین‌المللی گردشگری از فارس و پیش بینی در مصوبات محتوایی در سفر اخیر ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش پگاه خبر، محمد فرخ زاده در این نشست ها….

به گزارش پگاه خبر، محمد فرخ زاده در این نشست ها از صدا و سیمای فارس خواسته بود برای توسعه گردشگری استان به میدان بیاید.

وی با بیان اینکه استان پهناور فارس آنقدر قابلیت جذاب گردشگری دارد که چنانچه فعال شود همه نیازمندی‌های استان را بر طرف خواهد کرد، افزود خود مردم استان نیز از بسیاری از این ظرفیت ها بی اطلاعند و لازم است صدا و سیما به معرفی این گنجینه ارزشمند ورود جدی داشته باشد.

مدیر کل صدا و سیمای فارس نیز پس از آن از برنامه ریزی برای تولید ۶ هزار ساعت برنامه رادیویی و تلویزیونی با محوریت گردشگری و میراث فرهنگی خبر داد.

در فهرست پیشنهادی مرکز صدا و سیمای فارس برنامه های با مضمون معرفی جاذبه های گردشگری، خانه های تاریخی، صنایع دستی، امام زادگان واجب التکریم، محله های قدیمی شیراز، آداب، رسوم و آیین های فارس، روستاهای هدف گردشگری، سبک زندگی عشایر و گفتگو پیرامون چالش های پیش روی صنعت گردشگری به چشم می‌خورد.

وی همچنین پیشنهاد ایجاد شبکه ملی و بین‌المللی گردشگری در استان را مطرح نمود که با استقبال معاون گردشگری استانداری روبرو شد.

معاون گردشگری استان در پایان افزود با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های استان در این حوزه این پیشنهاد را در فهرست مصوبات محتوایی سفر ریاست جمهوری قرار دادیم.

انتهای پیام/