مراسم جشن هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام در مجتمع فرهنگی سلمان فارسی در جویم
مراسم جشن هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام در مجتمع فرهنگی سلمان فارسی در جویم

مراسم جشن هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام در مجتمع فرهنگی سلمان فارسی در جویم فارس برگزار شد.

به گزارش پگاه خبر، این مراسم با حضور علما اهل سنت ، شیعه و آحاد مردم در محل مجتمع فرهنگی سلمان فارسی هرم از توابع…..

مراسم جشن هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام در مجتمع فرهنگی سلمان فارسی در جویم فارس برگزار شد.

به گزارش پگاه خبر، این مراسم با حضور علما اهل سنت ، شیعه و آحاد مردم در محل مجتمع فرهنگی سلمان فارسی هرم از توابع شهرستان جویم برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام گفت: دو رکن اساسی برای تحقق یک وحدت عملی در جامعه اسلامی مورد نیاز است، رکن اول روحیه و انگیزه اصلاح گری است، اگر ما نسبت به جامعه خود احساس مسولیت کردیم و با یک نگاه یکپارچه در مقابل این خاک و این وطن که هزاران خون برای شکوفایی و سربلندی آن ریخته شده و زحمات زیادی کشیده شده احساس مسولیت کردیم و زمینه و تحقق اصلاحگری را در جامعه فراهم کردیم این زمینه سازی تحقق وحدت عملی خواهد شد
دکتر قانع با اشاره به آیاتی از سوره هود به اصل راهبردی اصلاح گری و تبیین آن در جامعه اسلامی اشاره می کند و می‌گوید: بین انسان صالح و انسان مصلح فاصله زیادی وجود دارد ، آنچه سبب عاقبت بخیر ی امت اسلامی می شود وجود کثیری از انسان های مصلح است.
وی گفت: همه ما در یک کشتی نشستیم، قرآن ما مشترک،پیامبر ما مشترک ،هدف ما مشترک و ساختار ما هم مشترک ، که در سایه این همه مشترکات می توانیم به یک اصلاح گری خیرخواهانه دست پیدا کنیم.
مدیر کل تبلیغات اسلامی افزود ، عبادت خدا اجتناب از طاغوت است ، اگر عبادت خدا در کنار اجتناب از طاغوت هر دو در یک جامعه باشد، هدایت الهی تحقق پیدا می کند.
قانع اضافه کرد: دشمن برای از بین بردن حاکمیت قران و تحقق نقشه های خود موضوع انقلاب جنسی را در جامه ایده پردازی می کند، دین زدایی و قبح زدایی از مسایل جنسی و ایجاد بی بند باری در آحاد مردم خصوصا زنان از نقشه ها و اهداف دشمن بود. این موضوع ریشه تاریخی زیادی دارد و این انقلاب جنسی نه رهبر دارد و نه هیچ قهرمانی آن را هدایت می‌کند که این پروژه فرضی در جمهوری اسلامی پنج گسل ایجاد می کند.گسل اول مذهب، دوم فومیت، سوم جنسیت، چهارم فاصله طبقاتی و اقتصادی ، پنجم رده سنی، که دشمن این پروژه را روی یک خانم و آن هم مهسا امینی پیاده میکند، که این خانم از مذهب اهل سنت و از قوم کرد و او یک زن و در رده سنی جوانان قرار دارد. این یک پروژه بسیار پیچیده ای بود تا دشمن از این گسل ها شکاف عمیق طبقاتی و تفرقه و نفاق را بین آحاد مختلف جامعه ایجاد کند.اما هوشیاری مردم نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.
وی اضافه کرد, امروز با تبین و روشنگری در طبقات مختلف جامعه و اجتناب از طاغوت زمینه ساز تحقق یک وحدت عملی در تمام بلاد و سرزمین های اسلامی باشیم.

انتهای پیام/